---

----

Meid waar begin je aan. Als hij het jou al niet verteld dat hij een vriendin heeft en evengoed vage berichten stuurt zou ik er klaar mee zijn. En het is voor hem ook makkelijk als je zegt dat je er klaar mee bent maar dan weer tegen hem praat, komt ie er ook nog goed mee weg. Ik zou m echt in de shit laten zitten.

Lul dat ie er is. Je zou niet zo behandeld moeten worden. Het is inderdaad erg fout van hem dat hij tegen jou zegt dat ie je wil en gevoelens voor je heeft. Dat is ook niet erg leuk voor zijn vriendin. Ik zou zijn vriendin een berichtje sturen via Facebook om haar te zeggen wat haar vriend allemaal tegen jou zegt, en daarna die jongen mooi negeren. Hij verdiend jouw aandacht niet.

Succes!
xo

Hij is nooit echt tegen jou eerlijk geweest,z’n jongen kon het echt bekijken
hij denkt er mooi mee weg te komen.

Ik zou hem lekker verwijderen/blokkeren ik zou niks maar dan niks meer met hem te maken hebben, hij heeft flink verknalt geef alsjeblieft niet aan hem toe
laat je niet gek door hem maken hij is het niet eens waard kap met die jongen.

Ik weet dat je hem zo veel kansen wilt geven maar dat heeft geen enkel zin,laat je niet kwetsen door hem
hij heeft al flink lopen liegen ik zou hem uit me hoofd zetten.

maar het is aan jou wat je er mee gaat doen

Zo’n jongen is je aandacht niet waard, jij verdient zoveel beter! Probeer hem te vergeten en verder te gaan en hem duidelijk maken dat je geen contact meer wilt, anders blijf je doorgaan in deze vicieuze cirkel van bijna vergeten en dat hij vervolgens weer contact met je zoekt. Ik denk dat je beter af bent zonder hem!

Hij is je niet waard! ik zou hem gewoon op alles proberen, deze jongen kwetst je namelijk keer op keer en dat verdien je niet.
Ik snap dat dat moeilijker gedaan is dan gezegt, maar dan kan je het wel afsluiten en verder kijken…
je kan beter geen contact met hem hebben nu, hij heeft een vriendin en kijk hoe hij die dus behandeld.
Denk niet dat je zelf ook zo zou willen gebruikt als zijn vriendin

Ik ben het eens met iedereen hierboven, en daarnaast: hij liegt nu al tegen je, dan kun je hem helemaal niet vertrouwen als je in een relatie met die jongen bent! Hij loog tegen zijn vriendin, of is in ieder geval niet eerlijk tegen haar over zijn gevoelens, wie zegt dat hij jou niet hetzelfde gaat flikken? Heel hard en ik snap dat het moeilijk is om te horen, maar laat die jongen lekker. Je vindt sowieso wel een leukere jongen die je wel verdiend!