–
ik denk dat ik wel weet waar dit vandaan komt!
In het begin zette hij nog kusjes neer en hartjes enzo maar ik denk dat hij dit niet meer doet omdat hij nu gewoon zeker is dat hij jou ‘heeft’ om het zo maar even te zeggen. Hij hoeft niet zo erg zijn charmes meer in de strijd te gooien.
@justagirlonfire Dankje voor je reactie!
Alleen begint hij ook niet zo snel meer het gesprek en ben ik degene die vooral vraagt wanneer ik hem wee is zie enzo. Hij zei dat het hem dit weekend niet uit kwam vanwege werk en voetbal, alleen ging hij gisterem niet werken en stelde hij alsnog niet voor om af te spreken. Het lijkt alsof hij van de een op andere dag mij niet meer leuk vind ofzo.
Ik ben het eens met justagirlonfire, dit gebeurt veel vaker.
Het is idd geen teken dat het slecht gaat met de relatie, maar juist dat het goed gaat! (ook al vinden wij dat niet…)
Jongens kunnen dan idd gaan denken “huh het zit toch gewoon goed, waarom moet ik dan de hele dag tegen haar praten om dat bevestigd te krijgen”
Ik denk dat jongens gewoon een stuk minder bevestiging nodig hebben dan wij over het algemeen…
Echt, dat is precies wat ik nu ook heb! Ik word er zelf eigenlijk ook een beetje gek van, haha maar dat zal wel weer een meiden ding zijn. Mijn jongen is erg druk, en zit de laatste tijd sowieso niet vaak meer op zn mobiel/ op app omdat hij niet echt meer de behoefte heeft om de hele dag op zijn mobiel te zitten.
Ik hoef ook niet elke dag een bevestiging maar het mag wel. Die gesprekken die we eerst non-stop hadden die mis ik wel, we wonen al niet bij elkaar in dezelfde stad dus voelt net een beetje alsof het dan ‘verwaterd’ op communicatief gebied.
Ik zou het gewoon eventjes afwachten. Zelf een tijdje geen berichten sturen kan ook helpen. Mijn vriend stuurde ook ineens geen kuspoppetjes meer enzo nadat het officieel was.
Ik heb toen een keer gevraagd of er wat was maar er was helemaal niks aan de hand. Jongens hebben die bevestiging niet meer echt nodig als je eenmaal ‘van hun bent’.