-

-

Ik heb geen ervaring maar ik zou het wel laten weghalen. Het is even kut maar je wil ook niet voor de rest van je leven met een bult op je ooglid rondlopen lijkt me.
Volgens mij maken ze een sneetje in het bultje en ‘schrapen’ ze de inhoud weg. Veel pijn zal het niet doen, je wordt immers verdoofd, maar ik kan me voorstellen dat het niet zo’n fijn vooruitzicht is dat ze daar bij je oog gaan zitten schrapen haha.

Laat het wel gewoon weghalen! Je krijgt sowieso spijt als je het niet laat doen. Ik heb verder geen ervaring, maar probeer je er niet te druk om te maken, zo’n grote ingreep zal het niet zijn! Sterkte :slightly_smiling_face:

Sowieso laten weghalen! Je hebt er hooguit een paar dagen last van, maar daarna je hele leven niet meer (:
Ik heb deze ingreep niet gehad, maar heb wel een vetbultje laten weghalen op mijn hoofd, ik denk dat dat ongeveer te vergelijken valt (correct me if I’m wrong).
Maar dat was helemaal niet zo erg. Zo’n spuit bij je hoofd is natuurlijk niet een prettig gezicht maar dat is even een prikje en dan is het weer klaar. En daarna voelde het bij mij gewoon alsof dat stukje van mijn hoofd van steen was zegmaar. Heel raar, ik voelde wel de bewegingen enzo maar geen pijn.
Dus, ik heb geen flauw idee of dat bij jou hetzelfde gaat zijn, maar daar was ik van tevoren ook heel bang voor en dat hoefde dus uiteindelijk ook niet (:
Veel succes in ieder geval!

Het is even doorbijten en dan heb je de rest van je leven er geen last meer van! Beter voorkomen dan genezen trouwens, dus als het kan gaan ontsteken nóg meer reden om het te laten weghalen. De verdoving voel je een nanoseconde en dan merk je er niets meer van dus kop op :slightly_smiling_face:

Mijn ex had een grote talgbult onder zijn oog, die hebben ze zonder verdoving weggesneden omdat hij bang was voor die spuiten…

Hij heeft er wel een litteken aan over gehouden, maar t ziet er alsnog beter uit als zo’n bult.