.

slotje

Hoe lang duurt het nog tot je 18 wordt? Anders zou ik toch maar tot die tijd wachten…

zijn jullie thuis streng gelovig ?
Maargoed ik zou er wel mee wachten tot het mag, ruzie om zoiets is alles behalve fijn

Ik word pas 18 in november 2015, dus dat is nog een dikke jaar en ik denk niet dzt hij zo lang wilt Wachten ;o

Nee, ze zijn niet steng gelovig. Het is gewoon dat ze denken dat ik niet mee ga studeren als ik een lief krijg en ook zeiden ze erbij dat een lief hebben in het begin wel fijn is maar dzt er altijd miserie van komt nzo

miserie? huh?

Haha

maar goed, sorry, geen tips

hoe kan je dan nu al 17 zijn?

Misschien kan je een deal maken?

Als jij het slechter gaat doen op school dan maak je het met hem uit of zoiets

Dus hoe kan je nu dan al 17 zijn? :’)

Sorry maar ik vind dit echt onzin. Verliefd zijn hoort bij het leven. En op je 18de zit je waarschijnlijk ook nog op school hoor, waarom zou het dan anders zijn?

Maar, als je 18 bent en je middelbare school af hebt, dan ga je waarschijnlijk verder studeren. Dan moet je waarschijnlijk ook liefde en studeren kunnen combineren. Dus als je dat nu al een beetje “leert”, heb je daar vast voordeel bij. Dat je aan allebei aandacht kan geven. :slightly_smiling_face:

Dit. Wat is miserie?
best erg ben ik 20 en weet ik dit niet. Ach ik ben blond ook een goed excuus

Miserie = ellende/narigheid

(Kun je ook wel uit het engels vertalen - misery)

Idd, je kunt nog wel veel langer dan dat op school zitten. En als je 18 bent bepaal je ook zelf wat je doet, vind ik. (tenminste wel op dat gebied…)

Maar idd hoe kan je nu dan 17 zijn haha?

Oh ja sorry foutje xD, ik ben inderdaad 16 en niet 17 xD
Sorry gewoon een stom foutje van mij :stuck_out_tongue:

Als hij echt op je verliefd is vind hij dat jaartje wachten niet erg.

Doe het gewoon joh, regels zijn er soms om te breken.
Liefde is liefde, verbieden heeft toch geen zin? Ze is zelf toch ook jong geweest.

Als jij die jongen leuk genoeg vindt, gewoon voor kiezen. Hallo je zult relatie altijd moeten combineren met studie en/of werk, dat gaat niet veranderen tot je met pensioen gaat lijkt me.