.

Waarom ben je wanhopig?

Het komt vanzelf. Kans is inderdaad dat je het binnenkort wordt. Het kan ook nog een paar jaar duren.

Als ik jou was zou ik maar hopen dat het zo lang mogelijk uitblijft :’) Het komt vanzelf wel.

je moet ten eerste niet wanhopig zijn. Als het gebeurt, gebeurt het. Niks aan te doen. Niet te veel mee zitten. Het komt vanzelf.

En ja er is een kans dat je het binnenkort wordt, maar het kan ook net zo goed nog 3 jaar duren of zo. Gewoon afwachten!

Weten wij veel wanneer je ongesteld word … :flushed: :flushed:
Als het komt dan komt het. En het maakt geen drol uit of je al borsten hebt of schaamhaar of iets

Hey, mijn vriend heeft ook een voet fetish en toen hij het vertelde was hij bang
dat ik het uit zou gaan maken of hem raar zou vinden.
Je houd toch van elkaar zoals jullie zijn. Nou, wow, de een heeft een voetfetish en
de ander houd van weet ik veel, meisje die hun gulp open hebben staan, so what?
Als ik jou was zou ik het niet uitmaken, want dat zou echt respectloos zijn tegenover je vriend.
Hij vertelt je het niet voor niets pas na 11 maanden, want hij is ook bang om raar
gevonden te worden, wat ik heel goed snap. Niet iedereen geilt op voeten, maar dat boeit niet.
Je bent zoals je bent! En ik denk dat dat een wijze les is om te onthouden. Ookal ben ik nu een jaar
later met dit bericht, ik wilde het toch even kwijt. Onthoud dat je met elkaar hebt om de liefde en de
gevoelens. Niet om wat je wel en niet geil vind.

Oh ja, en voor degene die het “zo vies vinden”. Luister, als jij gewoon je voeten wast en goed
verzorgd, dan is er niks viezigs aan een gewone voet. Gwn lekker opboenen en insmeren met lotion.
(worden ze lekker zacht van) en als je gewoon de viezigheid onder je nagel vandaan haalt, valt er niets te
stinken. :wink:

Hopelijk hebben de toekomstige lezers wat aan dit bericht, zodat zij geen domme beslissingen maken en gewoon
menselijk en realistisch nadenken.