-

-

Mmh, dit is wel een beetje vreemd… Woon je ver van de stad af? Of was het voor hem korter om naar huis te gaan via deze weg?

Maar deze jongen was niet dronken? Op dronken zijn kan je het sws niet afschuiven… Maar heb je hem ook gevraagd waarom hij bleef slapen en waarom hij je dan knuffelde en kusjes in bed gaf?

Veel vragen… :flushed: :flushed:

Ik woon heel dichtbij het centrum, hij woont er denk ik tien minuten fietsen vanaf, maar ja, die fiets had hij dus bij mij laten staan. Normaal loopt of fietst hij wel gewoon naar zijn eigen huis.

Nee, ja, ik zie hem niet vaak dronken. We hadden beide vrij veel bier op, maar ik kan dan nog altijd redelijk normaal denken, ben alleen wat uitbundiger (als in mensen aanspreken en zingen op straat ofzo, haha). Kreeg van hem ook helemaal niet de indruk dat hij heel erg dronken was, alleen moe (en hij kwam die dag net terug van vakantie, dus dat vond ik niet meer dan logisch). Ik neem aan dat hij als hij echt zo dronken was dat hij niet meer na kon denken, ik dat wel gemerkt had…

Toen hij vroeg of ik het kut vond zei ik “opzich wel een beetje ja”, zei hij “kut, dat had ik al verwacht”. Toen vroeg ik waarom hij er mee doorging omdat hij het al verwachtte, zei hij dat hij daar toen niet overnadacht maar pas de dag erna. Kan ik nog steeds niks mee dus, haha.

Met alleen zoenen of zo had ik hem zo gelooft, maar aangezien hij ook zo lief deed laat het me niet los…

Nee, ik begrijp je volkomen indd… Dit is afgelopen weekend gebeurd?

Yup, klopt. Heb hem nu sinds maandag niet meer gesproken (ging die dag na mijn vraag weer over normale dingen waar we altijd over praten).

Mmhh… Ik zou het laten rusten. Dan kan je beter je energie in een jongen stoppen waarvan je zeker weet dat het wat kan worden. :slightly_smiling_face:

Ja, is waarschijnlijk wel het meest wijze haha. Alleen word ik dus amper verliefd… Ik vraag me ook af of ik nu nog ‘gewoon’ vrienden met hem kan blijven, en iedereen zegt dat hij daar zijn best nu voor moet gaan doen omdat hij het “verpest” heeft (zijn eigen woorden in zekere zin), maar beh.

Laat hem gaan. Jij verdient beter!

Probeerde hij niet verder te gaan dan zoenen op die avond? Misschien dat hij zin in seks had ofzo? Gewoon een vraag hoor!

Nope, dat probeerde hij dus geen moment… Dat zag ik toen juist als “goed” teken haha.

Ik denk dat hij je gewoon als vriendin ziet. Als in vriendschappelijke vriendin.

Zou niet al je hoop op hem vestigen als hij nu ineens zo reageert. Als hij je leuk vond had hij wel op je vraag in kunnen gaan, of tenminste iets kunnen laten horen.

Ik denk dat hij gewoon is afgeknapt na die ene nacht.

Ja dat dacht ik altijd, vandaar dat ik dit totaal niet verwachtte. Maar opzich had hij dan wel wat beter na mogen denken over deze actie om dat zo te houden haha…

Ja, daar heb ik dus ook aan gedacht. Maar waar dan op precies? Als ik slecht zou zoenen o.i.d. ga je me toch in bed ook niet alweer niet zoenen (of ga je gewoon naar huis…?)

Mss is hij enkel opzoek naar wat affectie? Maar je zei dat hij een heel gesloten persoon is dus misschien heeft hij bindingsangst?

Waarom heb je het weggedaan ?

Beginpost weg, slotje.