-
kun je ook niet met haar afspreken ofzo? omdat je haar niet kunt bereiken met de telefoon zeg je. En misschien met een vertrouwenspersoon praten op school?
Dat is nog best wat inderdaad. Ik vind zelf dat je gezellig met zn 2en leuke dingen moet gaan doen, er even tussenuit. en natuurlijk goed duidelijk maken tegen haar dat je er voor haar bent en dat ze altijd bij je terecht kan, maakt niet uit met wat.
Ik snap best als je mishandeld bent dat het bij je zou blijven, daar heeft ze vooral veel steun mee nodig. Ook vind ik zelf dat ze niets moet aantrekken van haar vader en stiefmoeder, anders voelt ze zich alleen maar erger. Ze moet doen wat ze zelf wilt en van niemand wat aantrekken.
En goed als ze ruzie krijgt met vriendinnen, help haar misschien een beetje? zodat het niet zo uit de hand loopt en ze toch niet zo ruzie krijgt met ze.
Over naaktfoto’s en schorsing moet ze zich niet al te druk over maken, naaktfoto’s snap ik dat ze zich er druk over maakt op het moment maar beiden waaien wel weer over en dan is iedereen het vergeten.
Iedereen maakt fouten en dat mag ook, daarom zijn wij mensen. Je leert er van en daarna weet je wat je beter kunt doen.
Hopelijk helpt dit een beetje en zal het weer beter gaan met haar.
-
nog meer tips ?
Ben al blij dat het een beetje geholpen heeft. En ja die situatie is natuurlijk ook heel lastig, vooral inderdaad als ze haar hoofd erbij op heeft gezet. Ik hoop in ieder geval dat die jongen er problemen van krijgt zodat hij dat nooit meer zal doen en natuurlijk dat haar foto’s verder nergens gezien zullen worden. Maar als dit wel zo is, dan weet je wie dit gedaan heeft en volgens mij kun je hiermee ook naar de politie gaan en aangifte doen. En daarna haar maar goed steunen en hopelijk waait het snel over! Maargoed hopelijk gebeurt dit niet natuurlijk!
Succes!, hopelijk komt alles goed.
En ook goed dat je zelf geen foto’s hebt gestuurd, echt nooit doen meid! ookal is het een goede vriend, nooit doen.