.

hahahah die dingen heb jk ook zoo vaak😂

huh wat

Zoooo iritant :rage:

Ik denk niet dat je echt realistisch hebt nagedacht. Met een briefje ga je je alleen maar in ‘awkward situations’ terecht laten komen. Je weet toch dat je mentor niets voor je voelt? Heel slim was het dus niet he meid, want je er uit praten gaat je niet meer lukken.

Maar het feit dat je een relatie hebt, roept wel vraagtekens op bij mij. Je bent samen met iemand terwijl je gevoelens hebt voor iemand anders (je mentor).
Vind je dit zelf eerlijk tegenover je vriend? zou jij het leuk vinden moest je met iemand samen zijn die gevoelens heeft voor een ander?
even iets om over na te denken geloof ik.

Jaaaa natuurlijk.
Want een leraar gaat tegen de klas zeggen dat je verliefd op hem bent, wat een bullshit.
En hoe achterlijk ben je dat je ‘anoniem’ een briefje gaat schrijven naar hem terwijl hij al weet dat je hem leuk vindt.

Zucht soms baal ik van deze wereld.
En hoe oud is hij wel niet?

26…

Tja dan baal je.

:grinning_face_with_smiling_eyes: inderdaad

Oke domme situatie, maar wat schattig haha

Oké wachtwachtwacht. Als je een relatie hebt, en je vindt je mentor leuk (of je houdt van hem, zoals je het beschrijft), wáárom die relatie dan nog?!

^Ja dat

oei dat is awkward

maar hoe heb je een relatie dan

OKE waarschijnlijk beseft Jolien ook dat het niet zo slim was, dus afkatten helpt niet.
Je kunt doen alsof het een grapje was?

dan moet het wel een lekkerding zijn :smirk: :smirk: :smirk:

haha, maar hoe bedoel je ‘‘verliefd’’ misschien vindt je hem gewoon hot?

Ben ik de enige die me echt helemaal ziek zit te lachen hierom?

Sorry hoor, maar dit is zo drastisch 12 jarige struggles (’: