.

Laat maar. :dry:

Wat dacht je uberhaupt met dat briefje te bereiken…

Dafuck did I just read.

Op je profiel staat dat je een relatie hebt? :’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’)

uh

Jaaa ik weet maar ik kan hem niet vergeten :dry:

Omdat ik niet wist wat ik met me gevoel moest doen :dry:

Gewoon dom om uberhaubt een briefje te schrijven alleen al. Je had zelf wel kunnen bedenken wat er zou kunnen gebeuren nietwaar… Anyway, ik zou dan gewoon zeggen dat ze je al de hele tijd zitten te plagen ermee en dat dat briefje niet door jou is geschreven.

Gefeliciteerd, je wint de sukkel-van-de-dagsticker.

Ik vind dit echt het toppunt van alle berichten die ik vandaag gelezen heb.

Nee, maar mijn gevoelens zaten dwars door elkaar en toen dee ik het toch zo uit het niets… :dry:

dit

Bedankt dat doe ik zeker niet meer , Ik hoop dat ik niet voor gek sta morgen want dan krijg ik zo’n gezicht :flushed: en dan weet iedereen 't al…

ik snap je wel hoor, ik zit met zelfde probleem maar dan met bv docente. (ja t is vrouw :flushed: )
ik heb verteld en we hebben toen gepraat. dat was best wel eng maar
ze is heel aardig en wilt me ermee helpen. nu je het hebt verteld via briefje kan je maar beter eerlijk zijn en gewoon bij dat gesprek zeggen dat je dat briefje hebt geschreven en ik weet zeker dat ie t gied opvat en behulpzaam zal zijn. succes!

Gok dat iedereen het nu al weet… Dit soort dingen verspreiden zich bijna even snel als naaktfoto’s

Tjaaah, haha me mentor kan niet echt serieus zijn dus waarschijnlijk begint 'ie er niet over :bowing_man:

Jaa dat is zo want toen 1 iemand wist dat ik me mentor leuk vond wist ineens de hele school 't

Gewoon wat lullen. Zovan ; uh ja tja grapjes he. ze vonden het grappig het is niks hoor. Bij mij worden er niet van zulke briefjes geschreven [gelukkig], maar gewoon doen alsof het een grap was.

Edit; Oh grapje als de hele school 't al weet, is het wat moeilijker om jezelf eruit te lullen. Naja succes.

Ik ga het proberen me mentor maakt soms zulke domme grappen
Hij wist sinds november dat ik hem leuk vond.
Halve wegen November hadden we pest project
En het ging over stalken , meneer zei ‘‘je kan een mentor stalken omdat je bevoorbeeld slechte cijfer hebt en hem wil opzoeken’’ en toen zag ik hem al denken van zou ik dat andere zeggen of niet
ik letten toen niet op… en iedereen zei toen in volle glorie ‘‘JOLIEEEEN!’’ ik dacht waaat waar gaat het over had ie gezegt ‘‘Of je gaat je mentor stalken als je verliefd bent/.’’’ ik echt zon gezicht :flushed: