.

.

wtf…
Aparte moeder

Nou, ik weet dat mijn moeder een keer mijn e-mails heeft gelezen die ik verstuurde aan een meisje dat ik leuk vond. Trut.

Wow, mijn ouders doen dat echt niet… Ik zou zeggen dat je niet wil dat ze jouw gesprekken lezen, dat is toch privé.

Dat heb ik gezegt, ze vond dat ze dat wel mocht doen. Ik ben het daar helemaaal niet mee eens

Ik vind het nogal apart. Je hebt toch een privéleven? Je leest haar berichten toch ook niet?

Ja in dat geval zou ik het als moeder ook doen ja :flushed:

Srry hoor maar ik heb geen sex gehad

Nee, dat doen mijn ouders niet. Ze komen niet aan mijn laptop of mobiel, dat is gewoon privacy.

Kun je je mobiel niet gewoon bij je houden zodat zij er niet aan kan komen?

Vingeren is niet sex ? Denk es na . De meeste meisjes en jonens doen dat op die leefdtijd

Maar ik wil geen sex op deze leefdtijd, 16 lijkt me een mooie leefdtijd.
En zoals je op andere forums kunt lezen beginnen de meeste meisjes met vigeren en aftrekken op deze leeftijd

Lijkt me sterk dat het merendeel daar al mee begint met 13.

Ik ken heel veel mensen die het doen (vingeren en aftrekken)
Je moet je lichaam ontdekken maar sex moet bewaart worden tot de ware vind ik, sex is iets speciaals dusja

Ik weet niet hoor, maar zo oud ben ik nu ook weer niet en ik ken niemand die op zijn 13de al een jongen had afgetrokken. Ik zou me daar als ouder ook zorgen om maken. Zeker aangezien hier aangehaald is dat je wel al meerdere vriendjes gehad hebt.

Een seksuele handeling dan…

Daarnaast vind ik dat niet normaal op 13jarige leeftijd en kan mij voorstellen dat jouw moeder daar net zo over denkt. Ik kan haar dus goed begrijpen dat zij jouw gesprekken naleest om een beetje controle over de situatie te houden.

1,5 vriendje ik heb nergens gezegt dat ik meerde heb gehad

Ja, want iedereen in jouw omgeving is zo snel, dus dan zijn alle meisjes snel?
Uhu uhu. Ga door.

anderhalf vriendje?

Nee maar tot je er klaar voor bent en met een jongen waarmee je het wel echt mee wilt doen, niet dat je er spijt van krijgt