:(

Hee,
Ik voel me echt heel rot en depri om een hele stomme reden. Er is een jongen die ik echt heel erg leuk vind. hij zit bij mij op school maar ik zie hem niet zo vaak. Ook fietst hij dezelfde weg maar school dus heel soms kom ik hem tegen en dan is het heel vaak zo dat hij mij inhaalt, dan ik hem en dan hij mij weer. Af en toe kijkt hij dan ook achterom naar me. Verder doen we dezelfde sport en ken ik mensen die hem ook kennen, iemand zei dat hij me wel leuk/interessanr vond. Ik weet niet of diegene dat zei omdat ik hem leuk vond of omdat diegene echt dacht dat hij mij leuk vond. We hebben vaak oogcontact maar dan kijken we allebei weer heel snel weg. We hebben 1x gepraat, bij onze eerste ontmoeting zegmaar. Niet lang en ik besteedde er geen aandacht aan omdat ik niet wist dat ik hem leuk zou gaan vinden. Via via hoorde ik dat hij dat ook nog goed kon herinneren. Maar het is dus heel raar, want ik ken hem helemaal niet en hij kent mij helemaal niet. Toch voelt het alsof we elkaar al heel lang horen te kennen. Telkens als ik hem zie dan heb ik ook echt het gevoel alsof hij ook meer over mij wilt weten en me wilt leren kennen, maar dat hij geen move duurt te maken omdat er echt een hele duidelijke spanning hangt als we elkaar inhalen of naar elkaar kijkeb wat het heel awkward maakt, juist omdat we elkaar niet kennen.

Maaaar… nu zit hij in zn examenjaar en daarna zal ik hem dus waarschijnlijk nooit meer zien. Ik zie hem toch maar een paar keer week ofzo, en das dan alleen een glimp opvangen en als ik geluk heb kijkt hij op hetzelfde moment naar mij. maar nu met zn eindexamens enzo heb ik het gevoel dat ik hem misschien nog 1 of 2 keer ga zien, en that’s it. Van die gedachtes word ik zo verdrietig!! in mn hoofd speel ik de hele tijd af hoe het had kunnen zijn, hoe perfect het zou kunnen worden. als het alleen maar een vriendschap was zou ik al blij zijn, want het voelt gewoon alsof we elkaar horen te kennen. Ik vind het zo erg dat ik de weinige kansen die ik had kunnen hebben niet heb gepakt en dat het nu waarschijnlijk te laat is :’( maar aan de andere kant vraag ik me dan ook weer af waarom hij geen initiatief nam… al is dat OF omdat hij me niet wilt leren kennen OF om dezelfde reden datbik geen initiatief nam, omdat het te awkard is, een hele rare spanning. Ik heb wel vaker mensen leuk gevonden maar dit voeld zo raar en anders. Ik weet niet wat ik nu moet doen :frowning_face: het is waarschijnlijk al te laat om iets te doen.

Ik word zo verdrietig van deze gedachten :’( ik kan hem probeten te vergeten maar ik WIL hem niet vetgeten ofzo. We hebben echt heel belachelijk veel dingen gemeen. Maar het is zo erg dat ik zo hard voor iemand ben gevallen die ik nieteens ken, en van wie ik nieteens had geweten of hij mij wel had opgemerkt als iemand die we beidenn kennen dat me niet had verteld :frowning_face:

sorry voor dit zeurverhaal maar ik voel me gewoon zo verdrietig en depri :frowning_face: en het is mn eigen schuld :frowning_face:

Waarom begin je niet met hem toevoegen op Facebook?

Je kent hem niet, maar weet wel dat jullie belachelijk veel dingen gemeen hebben? wat

Maar idd, voeg hem toe op facebook :’)

Ik heb 1x met hem gepraat en heb gw heel veel dingen over hem opgevangen die mensen vertellen of die ik zelf zie, heb zelfs een les samen gehad toen ik hem niet leuk vond. Ik heb hem al toegevoegd op fb, heb ook zijn nummer (via via) maar ik wil eigenlijk geen gesprek online omdat ik weet dat ik dan heeeeeeeel anders overkom en ben dan in real life en dat wil ik niet. En ik durf het ook niet goed eigenlijk. En als hij iets van interesse in me heeft, waarom start hij het dan niet? Zorie als ik heel zeurderig overkom enzo :frowning_face: ik ben hier gewoon echt NIET goed in

Waarom zou hij? Je doet het zelf toch ook niet?
En tuurlijk kun je wel online een gesprek houden, als je dan wat vaker gepraat hebt kun je een keer afspreken.

Je zegt dat jullie elkaar regelmatig voorbij steken. Waarom fiets je dan niet gewoon langs hem en begin je een gesprek?

wow dit lijkt zo erg op mij he xd

maar ehm je kunt als hij je inhaalt hallo zeggen? ik weet het niet, ik zou ook niks durven te doen

Gewoon een gesprek beginnen, zo simpel is het. Als je dat niet doet krijg je er vast later spijt van als je hem nooit meer ziet.
Begin met een simpele hallo of heey en hoe gaat het. Als hij geintereaseerd is probeert hij het gesprek tussen jullie wel op gang te houden (als hij niet te verlegen daarvoor is dan)

dit, en als hij te verlegen is houd je het gesprek zelf op gang.

In plaats van hem inhalen naast hem gaan fietsen en een gesprek aan gaan. Beginnen met een simpele ‘hoi’.

ik heb er altijd zo’n hekel aan als mensen mij weer inhalen nadat ik hen ingehaald heb

het probleem is dat ik nu waarrschijnlijk al te laat ben :’) en dat vind ik echtt zuuuuperstom van me en daarom ben ik verdrietig

Dit. Net of ze willen laten zien of zij toch sneller fietsen.

Aaah okee idd wat ze al zeggen ! Herkenbaar hoor mijn crush gaat ook vam school af :frowning_face:
alleen idd por hem is op fb of chat mrtbhem op fb gewoon doen echt anders krijg je later spijt !!
Ookal vind jebhet eng probbeer het is een keer en anders kan jr idd naast jem gaan fietsen en hoi zeggen ofzo wat mijzelf enger lijkt maar probeer het es

meiss komtt goedd x

Voeg die dan gewoon toe op facebook!

te laat voor wat? stuur gewoon een berichtje op facebook zo moeilijk is dat toch niet :’)