...

.

Wow, je bent volgens mij een erg slechte reviewer als al je reviews positief zijn…Het lijkt me juist dat je als beautychannel eerlijk wilt zijn.

Awel ik ben eerlijk maar ik maak et meeste reviews over de toppers.

+ 1 topic is wel genoeg.

Ja dus dat doet iedereen
En rot op met je kuttopics,
niemand wilt je sponsoren
want het IS geen sponsoren

En als een bedrijf je sponsort en het product valt je tegen? Ben je er dan ook positief over, want je bent ALTIJD positief.

Lol,je hebt 29 abonnees ?
En je ben altijd positief ?

Doei.

Omdat er nog niemand iets over gezegd heeft: het is sponsor.

En ik denk dat je gewoon door moet gaan met je reviews, en vooral ook lekker kritisch zijn! Niet alleen maar postitief, want daar schiet niemand iets mee op. Als je heel goed bent en heel veel kijkers hebt word je denk ik automatisch benaderd. Maar er zijn heeeel veel mensen die dit doen, en maar heel weinig die er geld voor krijgen. Zo te zien ben je nog vrij jong. Doe het gewoon voor je lol, wie weet wat er van komt, maar ik zou er niet al teveel van verwachten.

ga maar weg, doei.

erg professioneel ook.

^ de helft is niet eens te verstaan HAHAHA

Stuur effe een mailtje naar Chanel joh! Die willen jou zeker en vast gratis spulletjes opsturen!

Je bent 11 jaar, daar geven bedrijfen niet eens producten aan want je bent niet serieus genoeg.
En sponsoren is dat ze iets doen om jou te helpen he?
Het idee van producten testen is dat je deel maakt van hun marketing programma, je ‘sponsort’ hun eigenlijk als je een goede review doet. Dan ehb je wel heel wat meer kijkers nodig :wink: