``

``

Moeilijk te geloven

Als je vriendin zich daar goed bij voelt en het fijn vind dan hebben wij niet het recht om het haar te verbieden of er mee te bemoeien. Zelf zou ik het niet willen. Voor mij is het een beetje apart. Maar er is vast een reden voor dat zij wel met haar vader lepeltje lepeltje ligt. Misschien voelt ze zich veiliger. Ik lig wel eens bij mijn moeder in bed (haar kant) maar niet bij mijn vader. Maar misschien is het wel helemaal niet zo intiem. Misschien noemt je vriendin het alleen maar zo, omdat de ‘pose’ er op lijkt.

Waarom zet je dit op Girlscene? Waarschijnlijk is het iets wat je vriendin je in vertrouwen heeft verteld. En wat boeien onze meningen hierover? Stel je eens voor dat jij je vriendin een geheim verteld en de volgende dag vind je precies hetzelfde geheim met alle details en alles op Girlscene… Ik zou me dan heel rot (lees: kut) voelen, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik zou me er maar niet mee bemoeien en er niet teveel over nadenken. Het zijn jouw zaken niet. Als je vriendin het er met jou over wil hebben kan dat natuurlijk, maar verder zou ik het er niet met haar over hebben en het gewoon laten rusten. En het voor jezelf houden.

OT, mijn mening: ik vind het apart en wat te intiem voor vader en dochter. Samen in hetzelfde bed slapen is toch wel wat anders dan lepeltje lepeltje. Het is wel zo dat je lepeltje lepeltje zo intiem ‘maakt’ als je zelf wilt. Maar dat is mijn mening en meningen zijn verschillend. Misschien is je vriendin anders opgevoed en zijn ze in dat gezin veel opener over dit soort dingen. Je weet het niet. Misschien kan TS wat meer informatie geven?

wat

Beetje bijzonder…

Hoezo?

lepetje

Ik snap niet dat als een vriendin dit jou (waarschijnlijk in vertrouwen) vertelt dat je dan hier op gs de meningen van anderen zou vragen. Ik zou het dan gewoon voor jezelf hebben gehouden. Ben je het niet gewoon zelf die nog lepeltje lepeltje met je vader slaapt? Er zal vast wel een reden voor zijn dus ik vind het niet raar.

Als dat voor haar goed voelt, wie zijn wij dan om moeilijk te gaan doen.

Nee, Ik Ben her zelf niet. Heb niet eens contact met mijn vader. Ok zelf vond her nogal apart, daarom was Ik benieuwd wat jullie ervan vonden.

Ik heb ook geen goede relatie met mijn vader en heb volgens mij ook nooit met hem geknuffeld, maar als zij dat wel nodig heeft, prima toch.

O sorry daarvoor dan. En zoals ik net al zei: ik vind het niet raar, je vriendin zal er vast wel een reden voor hebben.

Apart.

Ik vind het wel raar. Als 13jarige hoor je niet meer in het bed van je ouders te slapen als er verder niks aan de hand is en sowieso dan niet lepeltjelepeltje met je vader. Ik vind dat echt heel verkeerd

Wij weten de achterliggende rede niet eens… Wie zijn wij om hier over te oordelen.

Er wordt hier altijd geoordeelt :’). En als ik dit zo hoor vind ik dat raar, dat mag ik toch best zeggen dan? Maar goed ts, vraag dan eens waarom ze nog zo met haar vader slaapt dan kun je verder kijken wat je daar mee doet.

(Nou hoef ik echt niet dat ding van mijn vader in mijn rug of in mijn kont te voelen prikken wanneer ik wakker word, het idee alleen al)

Ik vind het niet raar ofzo. Tja als ze het allebei poedelnaakt deden, dan zou ik het wel raar vinden.

Ik lag ook nog tot mn zestiende vaak bij mn moeder. Gewoon gezellig

Als zij dat nou gezellig vinden.