-

-----

jullie mogen me ook helpen in een privé bericht? :flushed: :cold_sweat: :wink:

Oh ik had al een heel bericht getypt om je te helpen,
maar aangezien je niet eens het geduld hebt om op een antwoord te wachten,
krijg je gewoon geen antwoord.
Beetje opdringerig dit.

-

Als je bent klaargekomen dan weet je het zeggen ze altijd. Als je benen schokken is het misschien te gevoelig.

Als je het zo lekker vond dat je wilde schreeuwen en gillen dan denk ik eigenlijk wel dat je bent klaargekomen

Zelf kwam ik ook nooit klaar door te vingeren, maar sinds ik een goddelijke vriend heb ben ik niet meer te stoppen. Heb geen haast! Het komt echt nog wel, probeer je ook niet teveel op te focussen. Want dan lukt het ook minder snel. Je kan ook genieten van jezelf zonder klaar te komen. Veel vrouwen komen trouwens moeilijk klaar, don’t worry’s!
xx

-

Als je te hard over je clitoris heen en weer gaat kunnen je benen ook gaan schudden, misschien moet je het wat zachter doen. Niet alle meiden komen klaar van er in gaan, gewoon zachtjes wat heen en weer bewegen werkt vaak beter…

Meestal weet je dat wel wanneer je gekomen bent. En je moet je niet teveel focussen op dat je klaar wil komen. Focus je alleen op hoe goed het voelt.
Trillende benen kan zo zijn dat je het te hard doet, alhoewel dit ook kan tijdens het klaarkomen.
Qua clitoris stimulatie werkt het vaak wel om het heel nat te maken (van je vag of speeksel).

als je benen schokken ben je klaargekomen, dat is bij mij zo in ieder geval

Whaha en dat is nog maar het begin van klaarkomen :stuck_out_tongue:
Die paar schokjes in je benen :slightly_smiling_face: