-

.

Misschien moeten jij en je vriendin elkaar wat minder op de lip zitten, dat heb ik ook mijn mijn vriendin gehad, nu zijn we veel minder samen en dat is een stuk relaxter.

Dat doe ik al en zij ook. Ik zie er bijna alleen nog op school; in de pauze en de 3 vakken dat we bij elkaar zitten, wat niet elke dag is.

Maar wát irriteert je dan zo aan haar? Alleen omdat ze zeikt? Misschien kun je dit met haar overleggen dat je het heel vervelend vind. Als het een echte vriendin van je is accepteert ze het toch hoe jij daar over denkt. En dan help je haar ook weer op die manier

Niet alleen het zeiken, maar ook kan ik niet met haar een gesprek hebben over ‘jongens’, wat ik met een andere vriendin wel kan. Dit betekent niet dat ze daardoor minder is, maar soms heb ik het gevoel dat zij in haar doen en later jonger is in mijn opzicht. Dit is niet het enige, maar als ik heel heerlijk ben weet ik niet precies wat me echt irriteert.

Ik zou het gewoon een keer tegen haar zeggen, ze kan er niet heel erg op reageren toch?

mjaa ga het denk ik maar doen…