...

khni

ENTER

Als ik jou was, zou ik het gewoon even laten rusten.
Misschien als jij het aan kan gewoon vrienden blijven.

En wie weet gaat het uit, of als jullie vrienden blijven, hij gevoelens voor jou krijgt… En anders: Accepteren!

Jeetje, wat een verhaal…
Maar wat Lies zegt: Probeer het te laten rusten,
en blijf gewoon vrienden als je het aankan.

Verder zou ik gewoon proberen door te gaan met je leven. Afspreken met andere vrienden/vriendinnen. En rond blijven kijken naar een andere (misschien nog wel veel leukere) jongen.

En ik wil niet je droom in duigen laten vallen, maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat afstandsrelaties heel goed kunnen gaan. Dus erop blijven ‘wachten’ tot het uitgaat heeft ook vrij weinig zin.

Ga door, geniet van het leven. En laat 'm zien dat jij het ook heel gelukkig kan zijn zónder hem! Als het echt een goede vriend is, komt 'ie vanzelf wel weer bij je terug. Want dan mist 'ie jou natuurlijk ook. Er zit immers toch een verschil tussen vriendin/vriendinnetje. Sterkte ermee! :sob::muscle:

Probeer geduld te hebben.
En vertel het hem wanneer het een handiger moment is.
Ik had zelf ook eerst zo’n moment van: shit, ik had het eerder moeten zeggen. Dat motiveert je om het de volgende keer wel snel te vertellen.
En verder: don’t worry. If it’s mend to be, it’ll find it’s way

Dankjewel voor jullie advies, ik denk ook maar dat ik het beter met rust moet laten en verder moet gaan!

ander en beter :slightly_smiling_face: het is misschien een beetje cru gesteld en op dit moment lijkt het alsof er geen betere jongen bestaat maar het tegendeel is waar :slightly_smiling_face: neem een grote pot ijscrème, zet de meligste films op die je hebt :slightly_smiling_face: de volgende dag voel je je honderd keer beter!
Als hij niet ziet dat hij al een prachtmeisje had dan is hij jou gewoon niet waard :slightly_smiling_face:

Dit ja.
En sorry maar wat is je Nederlands ontzettend beroerd :")

Het heeft me al erg geholpen dat ik mn verhaal kwijt kon en dat er mensen als jullie zijn die dit serieus bekijken. En ik kan al veel met jullie reacties! :hugs:

Het gaat heus wel uit, ik snap je precies.
Wacht tot het uitgaat, troost hem en wees de perfecte beste vriendin.
Van het één komt het ander & BAM

Het klinkt heel lullig, maar ik denk dat je nu het recht wel hebt…

hmm, ik wacht het wel gewoon af

:hugs:

up!

up

of je vertelt wat je voor hem voelt, maar dan kan jullie vriendschap misschien kapot gaan

of je wacht af…

Dat wat hierboven geschreven staat + gebruik eens een enter + leer je d en t’s goed te plaatsen.