-

-

Hoe oud ben je ?

Sommige mensen hebben seks terwijl ze elkaar niet of nauwelijks kennen.
Sommige mensen hebben seks na 2 jaar een relatie te hebben.

Iedereen is anders, voelde het goed? Of voelde het ‘‘wel’’ goed en dus eigenlijk niet echt? Dan moet je er gewoon met hem over hebben en wachten. Maar als het echt goed voelt, waarom niet?

15

Ja het voelde zeker goed. Na dit voel ik me eigenlijk ook beter bij hem enzo.

Als je denkt dat dit de juiste jongen voor je is en dat jullie nog lang bij elkaar zullen blijven heb je nog alle tijd. Dus waarom nu al haasten? Je kunt het natuurlijk ook omkeren (alsin als het goed voelt waarom wachten), maar aangezien je nu aan ons gaat vragen of je te snel gaat denk ik; ja, doe het gewoon lekker rustig aan. Het kan zijn dat je dingen doet omdat je in een ‘mood’ bent, maar het kan ook zomaar zijn dat je daar later spijt van hebt. Gewoon rustig aan doen, je hebt alle tijd om verder te gaan

Spijt heb ik sowieso niet. Het ging gewoon van zelf. Niemand is uit de kleren geweest zo veel is er ook niet gebeurd. Heb zelf eigenlijk ho gezegd. Maarja hij heeft ook geen ervaring dus vind alles goed haha…

Ik vind van niet :slightly_smiling_face: Maar het ligt er natuurlijk aan hoe jij je er bij voelde…

Ja ik zelf ook niet dus tja. Wou ff andere mensen hun mening horen. Maarja ben de eerste wie die aan zn ouders voor stelt. Denk dat , dat ook wel veel zegt. En ook zn eerste waar die dingetjes mee heeft gedaan.

sommige mensen duiken direct het bed in, de ander niet…
En naja ik vind niet dat je te snel bent gegaan

Je bent 15 en je voelde je er goed bij, dus je bent denk ik niet te snel gegaan.

Ik zou nu nog langer geen seks met hem kunnen hebben. We hebben zelfs de kleren aangehouden. Ik wacht daar zeker nog ff mee. En bedankt ":slight_smile:

als je jezelf er goed bij voelde zie ik het probleem niet, er zijn geen regeltjes van vanaf zolang mag je dit doen en na zoveel tijd dat. doe gewoon waar je e goed bij voeld :wink:

Thanks. Dit topic was gewoon om ff andere hun mening aan te horen haha.

Haha dat zegt mijn moeder dus ook altijd.

Idd, hij kan je ook na 5 miljoen jaar wachten de dag erna dumpen. 100% ben je nooit zeker.

Oh dat zeg ik precies altijd. Het gaat r niet om of die gene altijd blijft. Het gaat er om dat jij er geen spijt van krijgt.

^idd.

Deze jongen heeft al drie keer tranen laten vallen voor me. Dingen die hij heeft gezegd waren geen praatjes. Dus ja vertrouwen was er zeker. Zelf vind ik een week ook te kort. T ging gewoon maar spijt is er niet. Terwijl ik normaal al spijt heb na zoenen.

Ik vind het ook kort voor iemand van 15, maar dat ben ik.