-

-

Het voor de hands liggende is dat hij je leuk vind maar een beetje stoer wil overkomen bij zijn vrienden.
Het lijkt een beetje ongemakkelijk te zijn tussen jullie twee maar Miss zie ik dat verkeerd. Miss is hij verlegen en durft geen actie te ondernemen en jij onderneemt ook geen actie. Mijn advies: maak een praatje met hem, zo kom je er vanzelf achter

-

Dat oogcontact is niet voor niks! Als ik jou was zou ik een keer de stoute schoenen aantrekken en zijn nummer vragen. Dan kun je er vanzelf achterkomen of hij jou ook ziet zitten.

-

Leuke opmerking

ik maak zo vaak oogcontact met mensen waar ik een hekel aan heb, want telkens als ik dan die koppen zie, of wat ze aan het doen zijn weet ik het, dan kan ik weer even lachen.

Oogcontact is niet per definitie altijd positief.

Ik maak ook altijd oogcontact met jou

Ik snap echt jullie punt. Aan de hand van mijn verhaal, wat denken jullie dan eerder, kijken uit irritatie of interesse?

Ik zou zeggen interesse, het zou sneu zijn om te kijken uit irritatie, hij heeft toch ook zijn eigen leven en vrienden… Als hij dan al zijn tijd gebruikt om zich aan jou te ergeren zou dat heel erg zielig zijn…

Meer mensen die er een mening over hebben? :flushed:

Ik denk niet dat hij naar je kijkt uit interesse. Uit je verhaal kan ik echt totáál niet opmaken dat hij je zou zien zitten eerlijk gezegd. Het enige positieve wat ik lees is dat hij af en toe naar je kijkt, maar zelfs dat is niet heel positief, omdat hij ‘uitdrukkingloos’ kijkt.

Ik zou er dus persoonlijk maar niet te veel van verwachten nietlulligbedoeld.

-

Ik zou afwachten of hij meer signalen afgeeft, ik vind het nu allemaal nog wat vaag.