69

Laatst bleef mijn vriend slapen en we wilden wel eens iets anders doen dan normaal en gewoon pijpen en beffen. We hebben toen besloten om het tegelijk bij elkaar te doen: standje 69 dus. Ik lag bovenop hem, maarrrrrr dan lig ik dus met mijn kont op zijn gezicht en dat is gewoon een beetje een raar idee. Dat hij zeg maar met zijn neus in mijn kont prikt…

Verder was het wel heel sexy en hij zei dat hij het ook heel geil vond en hij vond er niet echt iets mis mee, maar ik vind het toch een beetje een vreemd idee. Hebben jullie dat ook als jullie dit standje doen of ligt het aan mij?

Als jij kleiner bent dan hem miss op je zij liggen allebei? Geen ervaring daarmee

-

Nou als jullie proberen allebei op je zij te gaan liggen is het ook mogelijk. En verder, ik denk dat je er te veel over nadenkt, als je vriend het geil vindt dan hoef je je er geen zorgen over te maken!

Anders doen jullie volgende keer een Dirty sanchez.

Hier is een instructie video: http://www.youtube.com/watch?v=9apDH6t_vvQ

Succes

Ik begrijp wat je bedoelt, had ik ook wel. Vooral de eerste keren. We doen het nu ook wel vaak andersom. Dan zit ik (even heel plat gezegd) met mijn neus tegen zijn ballen, maar dat stoort me totaal niet.
Vond het inderdaad wel vaak, andersom, dat het iets te was…

Kwestie van tijd, je krijgt vanzelf minder schaamte :slightly_smiling_face:

Ik heb er geen moeite mee gehad eigenlijk, nooit zo over nagedacht haha! Maar ik denk dat dat gevoel op een gegeven moment wel weggaat. Helemaal in the heat of the moment.
Zoals Anne zegt hierboven kan je het ook andersom doen, maar ik vind dat zelf heel onhandig omdat ik voor mijn gevoel dan geen kant op kan met zijn piemel (op en neer enzo :stuck_out_tongue:)
Maar dat is gewoon uitzoeken waar jullie je allebei prettig bij voelen

Bedankt voor alle reacties. Gelukkig ben ik niet de enige :slightly_smiling_face: Denk inderdaad ook dat het gewoon wennen is omdat dit de eerste keer was dat we het deden maar na een aantal keren is het misschien normalen.
Thanks!

Ik vond het ook wennen de eerste keer en dacht dat hij het supervervelend vond, maar hij vond het alleen maar leuk. ^.^

Ik ben 1.68 meter en mijn ex 2.01 meter. Dat lukte ook gewoon, dus misschien moet je gewoon even zoeken en schuiven, maar gewoon blijven proberen.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar neem aan dat jullie niet vies van elkaar zijn en als je gewoon schoon bent daar is het helemaal geen probleem lijkt mij, een kwestie van wennen.

Ik vind het makkelijker als we op onze zij liggen. Anders probeer ik me altijd toch iets of wat omhoog te houden (al is het maar om niet met mijn volle gewicht op hem te liggen) en dan krijg ik spierpijn. :’)

Mijn partner en ik doen vaak standje 69 en ik lig altijd bovenop. Je moet er gewoon van genieten. Hoor mijn partner nooit klagen maar hij geniet er echt van.

Wij doen het vrijwel nooit :stuck_out_tongue: Ik ben er niet zo goed in. Als ik me teveel focus op hem, heb ik niet echt door wat er bij mij gebeurd. En als ik WEL goed voel wat er bij mij gebeurt, dan vergeet ik hem gewoon haha…

Maar ik voel me er niet vies bij hoor.

Dit :'D

Dat is toch verder ook niet raar als jou kont in zijn gezicht komt hoe moet ie dr anders bij?

Ik heb nu 4 jaar een relatie. Ik vind het persoonlijk ook nogsteeds een raar idee dat ik mijn ‘gereedschap’ pal boven zijn gezicht hang. Om deze reden voel ik mij bij 69 ook niet echt fijn. Het is gewoon niet mijn ding. Het is heel persoonlijk of het iets voor jullie is, of juist niet :wink:

ik vind het ook zo’n awkard idee, heb er ook geen ervaring mee en ga het ook denk ik nog niet doen.

Ik vind het wel chill, en gewoon handig zo tegelijk haha. Maar inderdaad, is gewoon persoonlijk denk ik.