*

*

Je kan wel achter alles koud zetten, maar is een beetje logisch als het winter is dat buitenactiviteiten koud zijn. xd
Verder zou ik het zelf niet weten, ik vind het niet zo erg om een activiteiten buiten te doen zolang je je daarna maar lekker kan opwarmen.

Samen douche?

@Sarendipiy. Ja dat is waar, maar daar zetten we ons wel even over hoor. :slightly_smiling_face:
@Fire. Zo een dingen zoek ik dus niet, die doen we zo vaak, en dat is nu niet iets wat je de ganse dag kan doen. Maar bedankt voor je inbreng. :slightly_smiling_face:

Lange wandeling door de sneeuw en dan samen weer lekker op de bank opwarmen met warme chocomelk, dekentje, kachel en een filmpje.
Kerstmarkt in Duitsland met een overnachting, lekker romantisch.
Sneeuwballen gevecht, haha.
Samen de kerstboom versieren.
Samen een diner maken en dan romantisch dineren onder het genot van kerstmuziek.
Naar de winter efteling.

Dat zijn een beetje mijn ideeën.

Karten, Efteling, weekendje weg naar Centerparcs of zo?
Knutselen, ja klinkt heel stom maar dat is serieus leuk.
Samen schilderen bijvoorbeeld of een surprise voor elkaar maken.

Taarten, koekjes en dat soort dingen bakken.
Voordeel is dat je het dan samen er na kunt opeten haha.

*

^Vind ik eerder kinderachtig van je vriend dan :stuck_out_tongue:

/

• Subtropisch zwembad
  • Sauna
  • Concerten
  • Beurzen bezoeken (bv; met auto’s, kamasutra, noem maar op!)
  • Indoor klimmen
  • Indoor karten
  • Indoor alles…

Precies dit. (al is mijne 23 :grinning_face_with_smiling_eyes:)

Naar de winter Efteling!

Brownies, koekjes en taart bakken is anders hartstikke leuk. Heeft niets te maken met dat je vriend al “een heuse man” is.

*

Chocoladefonduen!!! Hebben we gisteren gedaan. Ik had een minifondue setje gehaald en toen hebben we op de grond gezeten in zijn kamer, met muziek erbij. Heeerlijk! :grinning:

http://cdn.flying-tiger.nl/uploads/c_product/1600769_picture_8608_1.jpg

^ Ahh klinkt leuk Fallingdown!! :slightly_smiling_face:

Oh, jammer zeg! Je vriend is wel één van de weinige ik ken er genoeg die het wel zouden doen ongeacht leeftijd.

Ga samen wat koken of bakken (ongeacht welke leeftijd ik vind dit niet kinderachtig)

Sauna of wellness dagje

wandeling maken in de sneeuw die nog moet komen en daarna lekker opwarmen samen

Winter efteling

Schaatsen

ga zo maar door!

Chocolade fonduen vond ik een erg leuk idee!