-

Vertrouwen, eerlijkheid en vriendschap (dat je alles tegen elkaar durft te zeggen bedoel ik)

-

Respect, vertrouwen en liefde.

Vertrouwen
Vrijheid ( elkaar vrij laten in het doen en laten van elkaar, en niet jaloers zijn oid)
En de combinatie van liefde en vriendschap

Dit alles dus eigenlijk :stuck_out_tongue:

Liefde, je wilt geen broer-zus relatie.
Vertrouwen, dat is gewoon essentieel voor een sterke langdurige relatie.
Vrijheid, teveel op elkaars lip zitten en alles delen (geen eigen leven meer hebben enzovoort.) is naar mijn idee gewoon niet goed. Je moet allebei op je eigen benen blijven staan.

Maar je hebt toch ook liefde voor je broer of je zus? Bedoel je dan niet intimiteit?

1. Aantrekkingskracht (het gevoel moet blijven bestaan)
  2. Vertrouwen / Eerlijkheid
  3. Liefde en vriendschap

Zonder aantrekkingskracht is het moeilijk om open te staan voor de liefde en zonder vertrouwen of eerlijkheid is er geen goede basis voor een vrienschap.

Vertrouwen, gelijkheid en aantrekkingskracht.

Respect – Zonder respect kun je niet normaal met elkaar omgaan
Vertrouwen – Elkaar los durven laten
Toekomstperspectief – Als jullie toekomstbeelden te erg verschillen of als je geen enkel toekomstperspectief hebt, gaat een relatie niet werken. Het is erg fijn om naar de toekomst te kunnen kijken samen.

Vrijheid, vertrouwen en liefde.

Dit. Maar dan met de toegoeving onder wederzijds vertrouwen dat je er ook op kan vertrouwen dat de ander zegt wat hem dwarszit, ook als hij/zij dat op dat moment even niet wil vertellen. Soms heb ik ook even tijd nodig om iets tegen m’n vriend te brengen, en ik merk dat ook van hem. Ik zie het ook als vertrouwen dat je het dan niet uit de ander probeert te trekken, maar erop vertrouwt dat de ander ermee komt als hij/zij er klaar voor is :slightly_smiling_face:.

vertrouwen

Eerlijk, vertrouwen en aantrekking!

Vertrouwen. (daar hoort eerlijkheid ook bij vind ik).
Vechten voor elkaar en de relatie.
Aantrekkingskracht.

Vertrouwen
Eerlijkheid
Intimiteit en elkaar aantrekkelijk/leuk vinden

Vriendschap; Samen heel veel plezier hebben en met elkaar kunnen praten over alles.

Intimiteit; Elkaar aantrekkelijk vinden, kusjes, knuffelen, seks.

Eerlijkheid.

Vertrouwen, eerlijkheid en liefde.

Respect is voor mij echt iets algemeens en niet specifiek iets wat alleen onder een langdurige relatie valt. En met eerlijkheid bedoel ik dus ook dat je echt over álles eerlijk moet kunnen zijn, jezelf moeten kunnen zijn, eerlijk zijn in je relatie en gewoon geen geheimen voor elkaar hebben.

Ik ben nu 21 en hoevaak ik inmiddels wel niet gezien heb dat mensen van mijn leeftijd niet eerlijk zijn of elkaar niet durven vertrouwen en daardoor, soms zelfs na jaren, nog uit elkaar gaan… zonde!

Vertrouwen
Liefde
Vriendschap (ik moet ook kunnen lachen, stoeien en kletsen met iemand!)