-

-

-

Ik ken Tiel wel heel goed. Mijn zus heeft er gewoond, kom er vaak (ziekenhuis uwv etc.) en ken een paar mensen die er wonen + op RSG hebben gezeten.
Ik zelf vind Tiel echt een verschrikkelijke stad haha. Echt nee, maar over de school hoor ik niet heel veel negatiefs. Wel heel groot en massaal.

Mocht je iemand willen leren kennen, ik bied me aan voor een meeting in Tiel

Random vraag, hoe kom je in Rijswijk terecht :’)
Ik woon ook op mezelf, maar in een stad. In Rijswijk zit toch niet zoveel?

Je hoeft hier niet op te antwoorden hoor. Maar vroeg het me af. :slightly_smiling_face:

Hee ik woon ook vlakbij Tiel!
Verder heb ik geen ervaring met die school, sorry

Nu vraag ik me echt af waar jullie wonen :’)

-

-

Is dat niet die school waar een gevecht was vandaag of gister?

-

-

-

ik ken rijswijk heel veel familie van mij woont daar en ik kom er zelf ook best wel vaak. (sorry wilde ik even zeggen)
en RSG lingecollege ken ik ook mensen van die er op zitten maar naar welke van de 3 straten ga je?

-

de heiligestraat is leuk!, een vriendin van mij zit daar ook op en ze heeft het heel erg leuk de andere straten zijn wel minder, maar dat maakt voor jou toch niet uit.

-

dat is mooi maar wanneer moet je daar dan beginnen want het school jaar is toch al zoiets van 3 maanden aan de gang ofzo ?

De vader van mijn vriend geeft daar les. Ik heb verder geen ervaring want we wonen absoluut niet in de buurt.
Van de vader van mijn vriend krijg ik altijd alleen de gekke verhalen mee dus daar heb je ook niet zo veel aan.

Dit was een redelijk nutteloze reactie :’)

Hey meid, heb er totaal geen ervaring mee maar ik las dit toevallig en wilde je even heel veel sterkte en succes wensen! :slightly_smiling_face: Dapper van je hoor!

-