-

-

Als ik jou was, zou ik er gewoon met hem over praten (persoonlijk), over je verhaal met faalangst en je grote onzekerheid. Hij zal het begrijpen en je waarschijnlijk vertellen waarom hij voor jou gekozen heeft en dat je niet onzeker hoeft te zijn dat hij je laat vallen. Een jongen die verliefd op je is, laat jou echt niet zomaar gaan! Hopelijk maakt dat je iets zekerder

Met hem erover praten lijkt me ook het beste.
Kans is aanwezig dat hij merkt dat het ergens niet lekker zit bij jou en dat hij daardoor zijn eigen conclusies gaat trekken en misschien wel denkt dat het aan hem ligt. Gewoon open zijn is het beste, laat hem weten wat je dwars zit en waarschijnlijk wil hij je alleen maar ermee helpen :slightly_smiling_face:

Hey, ik snap precies wat je bedoelt. Ik heb geen vriend maar ik zou het er wel met hem over hebben. Het is je vriend, hij lijkt heel vertrouwend en respectvol dus hij snapt het vast :slightly_smiling_face:

Zo te horen heb je het getroffen met een hele lieve vriend dus ik zou dit zeker met hem bespreken. Weet hij van je faalangst op school? Dan is het waarschijnlijk makkelijker om het te vertellen. Hij zal het dan ook beter begrijpen als hij een keer merkt dat je down bent.
Probeer iets leuks te vinden waar je je volledig op kan storten wanneer je veel tijd hebt en je niet bij hem kunt zijn zodat je afleiding hebt en die negatieve gedachtes geen kans krijgen.

-

Laat je weten hoe het gegaan is?
Succes alvast :slightly_smiling_face:

Als de relatie goed genoeg voelt, zou ik dit bespreekbaar maken en houden tussen jullie.
Ik heb zelf ook faalangst en mijn vriendje wist dit nooit, toen kwam de aap uit de mouw en begreep hij mijn gedrag dat ik soms vertoonde.
Door het met hem te bespreken en zijn hulp te accepteren dat ‘falen’ niet bestaat tussen elkaar, heeft dat een hoop frustratie en angst gescheeld.
Wij zijn er sterker door geworden.

-