-

/

ehm… bel hem of ga naar hem toe?
Hij vind je leuk… obviously…

En via snapchat of whatsapp is echt veel te onpersoonlijk… Eigenlijk al net zo erg als het uitmaken via media…

:") Hoe oud zijn jullie?

Spreek gewoon met hem af en vraag het dan. Wat boeit het nou weer dat het de verjaardag van je broertje is, heeft toch niets met jullie te maken. Dagje later maakt dan ook niet meer uit.

Anyway, ik ga voor optie 3: het gewoon persoonlijk vragen :wink:

1 ding is zeker vraag hem niet niet verkering. Dit had een goeie vriendin van mij. Ze was dus verliefd op een jongen en die jongen ook op haar. Zoende ze al 2 maanden maar hadden nog niks met elkaar. Later had die jongen haar toch gevraagd en NATUURLIJK zei ze ja. Dus ja.

Ik zou een briefje maken en het dan naar hem gooien. Oke een raar voorstel maar zo zou ik het doen

Really? Ik zou de ander zo hard uitlachen dan he. Wtf, je kan een briefje naar diegene gooien dus je zit een paar meter verderop… heb dan gewoon ballen en vraag het hem zelf.

even een rare vraag, heb jij een tweeling in het gezin?
In slow zei je dat je zusje jarig was en nu is je broertje jarig

Beide ideeën. NEE! Als je die gene echt leuk vind kan je echt wel de moed verzamelen om naar hem toe te gaan en te zeggen: Hee, ik vind je leuk en ik zou graag verkering met je willen. Via snapchat of Whatsapp is het zo onpersoonlijk. Wel kan je via snapchat of whatspp afspreken om elkaar vandaag te zien, maar verkering vragen gewoon niet.

Scherp Kim, scherp.

ja natuurlijk daarna wel naar hem toelopen he

Zoals altijd :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja waarom dan niet gewoon meteen naar hem toelopen? :") Wat ga je doen terwijl hij dat briefje opent dan, zenuwachtig zitten giechelen 10 meter verderop?

Oja… nu voel ik me niet echt slim :flushed:

:")

Dus, gewoon persoonlijk vragen is the answer.

hahaha ja

mijn tip van de dag: gewoon persoonlijk vragen

ja klopt haha

vreemd

1 zusje 1 broertje 1 zus 1 broer.
broer = 25
zus = 22
broertje en zusje = 12