1

1

ik denk dat chocolade bruin je mooi zou staan!

dacht ik ook al aan, maar ik heb mijn haar nog nooit gekleurd en dat is inneens zo een grote verandering :astonished:
en donkerder kan je altijd en lichter niet.
misschien dat ik toch wel blond wil blijven, maar mss een iets koelere kleur? :astonished:

Ik vind je haarkleur eerlijk gezegd al heel mooi :grinning: Maar bruin zou je ook mooi staan denk ik. Maar als je inderdaad niet meteen zo’n grote verandering wil kun je ook een iets donkerblonde kleur nemen.

dat is waar :slightly_smiling_face: ik wacht er nog mee tot ik het zeker weet :grinning:

Ik weet niet waar je woont, maar misschien is het een idee om naar the graduates te gaan? :slightly_smiling_face: daar krijg je eerst een heel gesprek enz. en op basis van je persoonlijkheid kiezen ze een kleur en knippen ze het.
ik heb het van dit artikel [font=Verdana]

ik vind het resultaat bij haar zó mooi!

Waauw! Dat vind ik een erg goed idee :slightly_smiling_face:, ik woon wel in Limburg(België) maar ik kan er altijd een leuk uitstapje van maken :slightly_smiling_face: de prijzen vallen ook goed mee!

Ik zou het lekker bij blond houden. Misschien iets opfrissen?

Je haar is zeker niet geel! Misschien een donkerblonde spoeling er over heen doen?

Mooie asblond of champagne blond is echt heel mooi! :slightly_smiling_face: ben ik zelf ook altijd heel gek van!