.
Ik snap dat hele emo gedoe niet dus zie dit maar als een upje
Hoe oud ben jij?
Of snijden emo is lijkt me niet eens het probleem hier, stop met snijden, zoek hulp.
ahhhhhhh ik voel je irritaties. ik vind het niet emo. ik weet eigenlijk neit zo goed wat emo is…
ik wilde vroeger emo worden :’’’’)
anyway, plak geen label op jezelf, laat geen label op jezelf plakken door anderen
en zoek hulp
Hier kun je je verhaal kwijt aan lotgenoten.
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/automutilatie-80191.0.html
Verder vind ik je verhaal wel een beetje raar. Je vindt emo-gedoe onzin, maar je vindt het ook wel gaaf. Want of je het nou emo of alto noemt, uiteindelijk komt het wel vaak op hetzelfde neer. Tenminste, ik heb ook een tijd gehad dat ik me zo kleedde en alles, inclusief knalrood geverfd haar, en ik had niet zoiets van ‘oh dit is emo en geen alto’ of andersom. Who cares.
Het echte probleem is dat je jezelf snijdt. Niet of snijden nou wel of niet emo is.
.
Ugh ik kan walgen over dat emo gedoe.
Nee, je bent geen emo als je jezelf snijdt. Maar je kan altijd je verhaal kwijt in het automutilatie topic! Daar helpen meiden je graag (:
.
dat topic is al heel lang gesloten?
Ik denk dat je dat ook wel kan bedenken. Sommige “emo’s” snijden zich, maar niet allemaal. Niet iedereen die snijdt is “emo”. Er zullen vast ook wel UGG-huppelkutjes zijn die zich snijden. Of mensen die alleen maar in (mantel)pak lopen. De vraagstelling is net zoiets als denken dat je een kakker bent omdat je weleens bloesjes draagt. Of dat je hiphopper bent als je je haar helemaal in van die kleine vlechtjes laat invlechten.
Het antwoord is: nee, niet per se.
Oh haha, sorry. Ik heb even gegoogled en die kwam eruit, maar er is nog zo’n andere
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-automutilatietopic-4-255975.0.html
-
.
Hoe oud ben je dan? Je kan gewoon zelf een afspraak maken bij de huisarts, vertrouwenspersoon op school, er zijn genoeg kanalen waar je hulp kunt zoeken. En ik denk dat je ook wel wat hebt aan het laatstgenoemde topic. In de beginpost staan heel wat dingen die je kunnen helpen.
En voordat iemand mijn vorige reacties bot vond, ik heb zelf ook een tijd gehad dat ik dat deed. Nu gelukkig niet meer, volgens mij al ruim twee jaar geleden met één terugval meer dan een jaar terug. Ik weet waar ik over praat.
Zucht.
Gatver, dat emo gebeuren kan ik echt niet tegen. In de 1ste en 2e zeiden ze zowat elke dag tegen me dat ik me moest gaan snijden omdat ik ‘‘emo’’ was…
aan dit soort reacties heeft TS niks.
Ik snap dit topic eigenlijk ook niet zo goed, de vraag is nu of snijden emo is ofzo?
bij mij in groep 8 omdat ik graag zwart droeg en keer keer zwarte nagellak op had :"""""""")