---

Laat ook maar joh.

ik denk dat hij er eerst niet zo over nadacht maar toen je je facebook updatete eraan herinnert werd dat hij je niet kent?
ik vind het zelf nogal een vaag gebeuren

Nja ik zou je er niet al te druk om maken, hij kent je niet en jij kent 'm ook niet echt… Dus ja.

ja dit ook, je zegt zelf dat je hem niet echt kent, dus er zit volgens mij geen complot achter

Jaa maar waarom dan nu pas…?

Zet je normaal veel op facebook? Als je dit niet doet, kan het zijn dat hij je vergeten is en op deze manier weer aan herinnerd werd.

Ik zou als ik hem was je gewoon ontvrienden, of blokkeren ja. Vind er verder ook niks raars aan. Hij kent je niet, jij hem ook amper, dus waarom ontvriend jij hem niet gewoon?

wowowow thankyou :smiling_face_with_three_hearts:

Ach joh het is maar fb :stuck_out_tongue:

Maar is t normaal om ipv gewoon the unfrienden, te blokkeren dan?

als hij dat wilt dan doet ie dat :stuck_out_tongue: geen idee waarom hij dat wilt

Maakt het uit? Ik snap het nut van dit topic niet.

Ik ontvriend/blokkeer mensen wel vaker pas op het moment dat ze op een of andere manier weer naar voren komen. Dus meestal is dat dus inderdaad als ze hun status updaten, foto’s toevoegen of jarig zijn.

Maar is het dan wel normaal om gewoon ipv ontvrienden meteen te blokkeren? Dat vind ik t vreemde… En dat dus 5 minuten na hij me geblokkeerd had zijn beste vriend, met wie hij was toen ik hem tegenkwam, me complimenten ging geven over mn pf?

Ik wist nog niet eens dat je op facebook mensen kon blokkeren en dat zij dit konden zien dan.

:’) wat is het probleem nou?

ik huil.

onzin topic, waar maak je je druk om