.

.

is dat niet meer iets uit 2008?

Ik vind het nog best aardig gelukt hoor. Maar inderdaad zoals hierboven kijk even op youtube daar vind je genoeg filmpjes, succes.

Het is je wel aardig gelukt inderdaad! Even googelen misschien?

Dat rode haar is echt mega awesome.

Ik vind dat het je toch al behoorlijk goed lukt. Je zou kunnen kijken op je met een clipje het wat beter de bocht kan laten maken. Maar ik vind het nu al redelijk goed eruit zien :stuck_out_tongue: Dus je kan het ook zo laten!

http://www.youtube.com/watch?v=-7Dm4HVs0kQ zoiets?

by the way, dat rode haar staat je prachtig. :grinning:

.

Je roodachtig haar ziet er nu al heel leuk uit, zelfs al vinden sommigen hier dat Emo zo 2008 is.

Haha vind dat altijd zo’n onzin als mensen dat zeggen dat het zo 2008 is, ik vind het mooi toch? Is het dan verboden om in 2013 nog te hebben? xD

Ik vind het er eigenlijk gewoon goed uit zien zo, volgens mij doen ze dat allemaal met een hele bus haarlak hoor :stuck_out_tongue:

Dear Diary:
Mood: Apathetic.

My life is spiralling downward.
I couldn’t get enough money to go to the
Blood Red Romance and Suffocate Me Dry concert.
It sucks 'cause they play some of my favorite songs
like “Stab My Heart Because I Love You” and
“Rip Apart My Soul” and of course,
“Stabby Rip Stab Stab”.
And it doesn’t help that I couldn’t
get my hair to do that flippy thing.
Like that guy from that band can do.
Some days, you know…

Oh oh oh ik ken dit omg waar is dit van

OH
I MUST BE EMO

juist
verder vrij ongepast.

Een goede tip die scene mensen zelf ook gebruiken: knip je eigen haar redelijk kort (tot je schouder ongeveer, en draag daar onder stijle extensions, dan krijg je denk ik een beetje het effect wat je wilt.

Dat rode haar staat je super. :slightly_smiling_face: Ik vind ook dat 't je wel goed gelukt is.

Ik denk dat het wel al helpt door het goed te laten knippen, dus uitdunnen en ook de droge puntjes er af. En je haar stijlen met een olie er in van te voren, dat hebben ze meestal bij die kapsels dat hele stijle volgens mij. Daarna touperen en haarpoeder er in, dat werkt heel goed voor volume!

Als iemand met 1 blind oog zie ik echt niet in waarom je je haar over je ene oog zou laten vallen :’) Ernaast staat wel leuk, die laatste foto vind ik t leukst qua kleur overigens.

Maargoed, ik zie vaak op plaatjes dat mensen die zo’n kapsel hebben veel laagjes bovenop hebben om volume te creëren. Verder is t vooral je haar teasen en haarlak idd. Je pony vastzetten met een speldje is toch niet zo heel erg?

Dat meisje op de foto van alternative heeft trouwens ook laagjes in haar pony maar het ziet er wel naar uit dat zij veel haarlak gebruikt anders blijft t vast niet zo schuin zitten haha.

miss je scheiding iets schuiner :wink: