--

Bedankt voor de tips!!

hm ik denk dat je er nu niet meer zo over in moet zitten, jij wil het niet, dat heb je nu ook duidelijk gemaakt. Laat het gewoon zo, kijk het aan, en als hij er nog vaker over begint zeg je gewoon dat je er totaal geen behoefte aan hebt, en dat hij er mee moet op houden omdat het niet gaat gebeuren, simpel.

Dankjulliewel voor de reacties. :slightly_smiling_face:
Ik ga het proberen!!

Ik vind wel dat hij er niet nog vaker over moet beginnen, dat zou ik persoonlijk erg irriterend vinden. Het is heel normaal dat iedereen zo zijn eigen fantasieën heeft maar sommige dingen moeten fantasieën blijven. En jij hebt duidelijk nee gezegd dus moet hij er niet over door blijven gaan.

Ik zou als hij de volgender keer nog zoiets zegt er op dat moment gewoon niet op ingaan en dan de eerstvolgende keer rustig met hem erover praten face to face. Hierbij kan je hem dan echt duidelijk maken dat je het echt niet wil en het niet fijn vindt dat hij zulke grapjes maakt. Als hij het daarna nog blijft doen zou ik gewoon kwaad worden, dan heeft hij gewoon geen respect voor wat jij niet wilt.

Eerlijk gezegd zou ik het uit maken.

Bah. Ik hou niet van die grapjes. Als mijn vriend een trio wou en ook zo gedraagt zou ik het uitmaken en hem persoonlijk afzetten bij de hoeren.

Een trio kan ook met nog een jongen he?

Als ik jou was zou ik me er niet te druk over maken, als hij die grapjes blijft maken gewoon eerlijk zeggen dat je dat niet tof vindt.

Het gaat ook om jou toch? Om wat jij wilt, dus als jij het niet wil, dan moet je dat ook niet doen…

Wat wil je liever, je levenlang kut voelen omdat je iets op seksueel gebied hebt gedaan wat je echt niet wou of even kut voelen omdat je die jongen kwijt bent?

Geloof me, ik spreek uit ervaring! Mijn ex wou het ook, bleef maar aandringen over een trio met een goeie vriend van hem en dat wou ik gewoon niet, had nog niet eens sex gehad met hem! En dan waren we een beetje in de mood, komt die vriend binnen en me ex zei: ja je kan nu wel mee doen. WTF HELL NO! En ik ben meteen weggegaan en later uitgemaakt. Ik voelde me echt ka uu tee maar ben blij dat ik weggegaan ben. Hoe moeilijk het ook was.

Beginpost veranderd en titel weg. Slotje? :bowing_man: