.

.

Uhm.

Het scheelt heel wat drama als je een andere jongen zoekt als je graag met iemand wil zoenen.

Jezus, interpunctie, ooit van gehoord? :dry:

Dan ga je die keer niet

Je zoekt dus eig een friend with benefits without drama. Heel veel succes met zoeken!

Wauw, wat een situatie! :’)

Is ze wel echt een vriendin van je, aangezien je haar een bitch noemt?
Ik zou het niet leuk vinden als een vriendin van me zou kussen met mijn ex, ook al voelt ze er niets bij. Zeker als ik mijn ex nog zou zien zitten. Ik zou niet meer met hem afspreken als ik jou was en het er misschien over hebben met je vriendin. Of je blijft het geheimhouden en zorgt er voor dat het niet opnieuw gebeurt.

Met moeite kunnen lezen.
Waarom noem je haar toch een vriendin als je alleen maar negatief over haar kan praten…? Daarbij vind ik het heel begrijpelijk dat ze boos wordt dat jij als vriendin zijnde met haar ex zoent waar ze gevoelens voor heeft. Ik zou het eerlijk tegen haar zeggen, tegenover vriendinnen hoor je eerlijk te zijn. Daarbij vraag ik me af of JIJ wel een goede vriendin bent als je haar ex als zoenspeeltje gebruikt en het dan tegenover haar wilt verbergen.

Leuke vriendin ben jij!
Lekker achter haar rug om met haar ex auwehoeren en zo over haar praten! :’)

nee het is eigenlijk ook geen vriendin meer van me, maar ik dacht zo kan ik het beter uitleggen.
haha ik zal de volgende keer inderdaad wat beter schrijven, thankss voor de reacties

Mag ik weten wat de conclusie is die je hebt genomen haha?

Okeeeee ?

Hmm… de reacties vielen zeker tegen en daarom staat er nu alleen nog een punt?

haha ja ik denk dat ik er verder gewoon niks meer mee doen en dat we gewoon vrienden blijven verder hou je er toch niks meer van over dan alleen maar drama

Wow wat een diepgang, slotje.