.

/

Poeeh lastig! Maar praten of een brief schrijven. Want als jij het zo niet meer volhoud is het niet goed voor jou! En je moet gewoon tegen hem zeggen dat je er echt nog mee zit!

Succes ermee!

Niet lullig bedoeld, maar ik vind het verhaal een beetje vervelend weglezen. Bepaalde dingen snap ik wel, maar lang niet alles. Kan hierdoor ook niet echt advies geven

ik vind je verhaal nogal moeilijk te lezen, zonder leestekens.

oke, gelezen.

maar, ga een keer met 'm praten ofzo? En vraag hoe serieus hij jullie relatie nog vindt?

Ga weg bij hem… serieus…

Of maak het eens echt uit, pak al je spullen… neem je zoontje mee, misschien slaat dán pas de knop om. Geef hem niet te veel kansen, het feit dat je nu nog twijfelt om het uit te maken zegt mij al dat jij veelste goed voor hem bent. :slightly_smiling_face:

Bij hem weg gaan is erg makkelijk(relatief).
Maar je moet niet vergeten, jullie hebben samen een kind. Jullie houden van elkaar en ik vind dat ouders extra hun best moeten doen om hun relatie te redden voor hun kindje.
Kijk als het écht niet gaat, zijn jullie beter af zonder elkaar.
Maar ik heb je verhaaltje gelezen, en tuurlijk hij is heeel heel fout geweest. Hij had nooit mogen flirten en in mogen gaan op die berichtjes etc.
Maar jij geeft zelf ook aan dat jullie in het begin niet zo serieus waren en ik maak ook niet echt uit je verhaal op dat jij het verschrikkelijk vindt dat hij dat allemaal gedaan heeft.
Ik denk enkel dat je eens flink met hem moet gaan zitten om te praten over wat er precies speelt. Je geeft zelf al aan dat jullie elkaar telkens weer een kans geven en het weer proberen maar dat het steeds weer eindigt in hetzlfde gedoe.
Spreek eens met hem af dat jullie samen praten over jullie problemen en niet boos worden en weglopen. Dat lost helemaal niets op.
Je moet erachter komen of hij op dit moment nogsteeds contact heeft met anderen(als dit zo is, meteen dumpen) en zo niet, dan moeten jullie flink aan de bak maar je hebt een hele goede reden: jullie kindje.
Ik vind neit dat die mag leiden onder jullie gemiemop.

Helemaal mee eens!

Dit!

Nou die kindje wilt zijn mama wel gelukkig zien en als dat niet bij hem is dan weet je wat je te doen staat

Dat kindje. Please.