1

1

liefde kent geen leeftijd :slightly_smiling_face:
hou alleen wel in je achterhoofd dat dit niet zou werken omdat jullie allebei in een andere levensfase zitten… jij moet alles nog ontdekken, en hij heeft al 10 jaar van dat ontdekken achter de rug.
daarbij, dit is verboden in de wet. mochten jullie verder gaan, zou hij wel eens hee erg grote problemen kunnen krijgen.

als het een crush is dan voelt het heel sterk en weet je 100% zeker dat je hem leuk vind terwijl het eigenlijk maar fake is zonder dat je het door hebt. trap daar niet in. want een crush kan je ook heel goed vergeten. als je elke dag in zijn buurt bent gaat dat moeilijk. ook al klinkt het hard, zorg ervoor dat hij je niks vind. Als hij zegt ik vind je leuk, kan je zeggen, sorry, maar ik voel niet hetzelfde. en, 10 jaar verschil is niet zo heel erg. dat vind ik nog meevallen hoor. er zijn ook mensen met 30 / 20 / 40 jaar verschil.
byeeeeeeee!!!

Hier ben ik het mee eens! Als het voor jou (jullie) goed voelt valt het altijd te proberen! Maar omdat vanwege de verschillende levensfases zou dat nog een beetje een probleem kunnen vormen, maar dit weet je natuurlijk nooit zonder te proberen en misschien gaat het wel gewoon goed.

Echt? Ik dacht dat het vanaf 16 jaar legaal was om een relatie (en dus seksueel contact) met een meerderjarige te hebben…

Klopt, dat is ook zo…
hij is helemaal niet strafbaar! Als je 16 jaar bent dan mag je gewoon seks hebben met iedereen, op vrijwillige basis dan.

Als jullie elkaar leuk vinden, speelt leeftijd geen rol. Gewoon eens afspreken en dan verder zien. Succes meid!

Ik vind het toch wel veel hoor, wanneer hij 30 is denkt die al aan kinderen terwijl jij nog wilt uitgaan

Je kunt best even kijken hoe of wat.

Als de klik er echt is tussen jullie, dan zal hij ook accepteren dat jij voor bepaalde dingen nog niet klaar bent en dat hij daar maar op moet wachten tot jij wilt. Laat je vooral niet onder druk zetten ! Doet hij dit wel of accepteert hij dit niet, dan moet je toch eens even gaan nadenken of dit wel de geschikte jongen is voor jou …

Doe absoluut geen dingen waar je spijt van krijgt en waar je nog niet aan toe bent.