Thanks aan iedereen die reageerde Problem solved!
Hij heeft een vriendin dus niet erachter aan gaan. Ik zou gewoon zeggen dat je weet dat hij een vriendin heeft en hoe je dat weet en zeggen dat je alleen vrienden wilt blijven, hoe moeilijk het ook is maar dit is ook niet eerlijk tegenover haar.
Klinkt als een playertje. Stel dat hij het nu uit zou maken voor jou, wat overtuigt jou er dan van dat hij datzelfde later niet bij jou doet? Ik zou hem lekker laten lopen…
Ik heb zeker niet de intentie hem van haar af te snoepen. Ik weet best dat ik mijn gevoelens opzij moet zetten, want ik zou het omgekeerd ook niet willen.
Het is gewoon best vreemd hoe hij doet. Op facebook beweerde hij gevoelens voor mij te hebben, maar ik heb dat dan ook afgewimpeld.
Je hebt gelijk. Het is alleen een rotgevoel wat hij achterlaat. Ach ja
Heel erg vreemd dat hij jou zo bespeelde terwijl hij een vriendin had… hij klinkt inderdaad als iemand die je in de toekomst maar beter kunt vermijden. Wat jammer nou dat altijd de jongens die je leuk vindt je iets stoms flikken!
Ik zou naar zijn vriendin gaan en alles vertellen.
Ze hoort dit ook te weten, en zij alleen kan je vertellen of ze een vaste relatie hebben.
En als dat zo is, gewoon negeren die handel!
Als jij zijn vriendin bent wil je toch ook niet dat hij zich met anderen bezighoudt.
Veel geluk!