-

Lijkt me wel heel lastig.
Maar als je je eigen verhaal nu nog eens terug leest, noem je meer negatieve voorbeelden dan positieve. Een relatie is niet meer gezond als de negatieve dingen de positieve dingen overheersen.
Ik denk dat je het goede hebt gedaan. Tuurlijk doet het pijn, je was aan hem gehecht, je bent lang bij hem geweest en je hebt hem in alle staten gezien.
Maar het word tijd dat iemand jou geeft wat je nodig hebt, liefde. :wink:

Je kan hem niet vertrouwen, en dat zie je zelf ook in. Vertrouwen is de basis van een goede relatie.

Heel veel sterkte meis :sob::muscle:

-

Ik vind het echt rot voor je, maar probeer inderdaad in te zien dat hij niet vertrouwen is en dat hij nooit gaat veranderen. Je blijft alleen maar gekwetst raken door hem en je zo naar voelen.

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. In je verhaal zeg je al een paar keer dat je hem keer op keer hebt vergeven. En dat hij nu spijt hebt, tsja. Nogal makkelijk om dat te zeggen als het uit is.

Niet bij hem terug gaan! Je zegt in je verhaal dat je hem vaker vergeven hebt, en dat hij je dan van alles beloofde maar dat je er weer in trapte. Waarschijnlijk is dit weer zoiets!
Jij verdiend veel beter meid! Heel erg veel sterkte. :sob::muscle:

-