--

Als je iemand niet kan vertrouwen en je hebt een lange afstandsrelatie werkt het gewoon niet volgens mij. Daar is een relatie immers op gebouwd, omdat je elkaar niet vaak ziet.
Ik zou eens goed met hem gaan praten, want in principe zou je “gevoel” niet weg moeten zijn als je hem niet ziet.
En wat is binnenkort? Binnen 3 weekjes is nog wel vol te houden, maar 3 maanden is wel vrij veel als je het niet meer zeker weet.

Het gevoel is ook niet weg maar voelt gewoon … als diegene er niet is. En ik heb gewoon heel veel moeite vertrouwen weer op te pakken. En binnen nu en een maand sowieso want moet voor school verhuizen en dan is het dichtbij.

Dan denk ik dat je met hem/haar een goed gesprek aan moet gaan, want vertrouwen is gewoon hoe dan ook een must in de relatie.
Ook op kortere afstand.
Dat je je alleen en verdrietig voelt is volgens mij vrij normaal. Het eerste jaar/1,5 jaar heb ik in mijn relatie heel veel moeite gehad als we elkaar eens een weekend niet zagen en dus 2 weken niet.
Nu gaat het wel veel beter, maar dat heeft gewoon een flinke tijd geduurd.

Hahah ik vind het grappig dat je nu hem/haar zegt:P. Maarja is ook wel beetje m’n eigen schuld. Ik doe m’n best maar meestal krijgen we ruzie… Ik word soms nogal snel boos en het onderwerp raakt me te erg, dus stel ik probeer een normaal gesprek te voeren over wat is voor gevallen dan word ik random weer heel boos terwijl diegene het niet verdient omdat ik gezegd heb dat ik het vergeven heb…

Tja, misschien beledig ik je wel als ik ervan uit ga dat het een hem is, dus vandaar :stuck_out_tongue: hij typt wel makkelijker trouwens.
Maar ik zou toch echt het gesprek aangaan en duidelijk maken dat het je nog wel dwars zit. Vergeven is iets anders dan het vertrouwen terug hebben.
Ik neem aan dat hij ook wel snapt en als ie dat niet snapt is dat best wel raar. Vind ik dan.