-

-

Wat is hiermee de vraag?

Om eerlijk te zijn vind ik 21+15 wel een beetje groot leeftijdsverschil, voor nu. Later als jij ouder bent zou het wel kunnen. (Mijn mening)

Wtf is een 3th base? :") en wat heeft dat sovjet ermee te maken? mijn vader was ook van sovjet en hij maakte geen problemen over jongens. doe niet alsof alle mensen uit sovjet zo zijn? :") beetje dom dit

Weet je moeder dat hij 21 is?

je zegt dat je je niet wilt binden maar je wilt wel lekker rampetampen met hem, dat zou ik ook niet goedkeuren als ik jouw vader was , en zeker niet als je 15 bent en hij 21 :")

Mijn beste vriendin is 15, haar vriend net 21.
Hij heeft eerst keurig aan de ouders gevraagd of hij wat met hun dochter mocht beginnen, hier waren ze zo van onder de indruk dat ze instemden.

ik vind je nog jong,maar als het goed gaat en je bent gelukkig dan ooit waarom niet.
maar om je ouder niet vertellen dat je een vriend kan niet,het altijd maar beter dat je daar echt eerlijk in bent anders hebben ze geen vertrouwen er in maar ze het weten dan maakt allemaal niks uit .
maar stiekem zijn was geen goeie optie,dan worden ze boos dat is teken dat ze je alleen maar bezorgd zijn om je en om je geven.

Tja ik weet niet waarom jij zo’n gevoel hebt. Maar ik zou het ook gewoon eerlijk aan je vader vertellen dat je een vriend hebt want dat stiekeme gedoe lijkt me nou ook niet egt leuk + je moet het toch een keer vertellen. Stel je zou 18 zijn en je bent nog steeds bij hem kan je moeilijk zeggen: hoi pap dit is mijn nieuwe vriend (waar ik eigenlijk al 3 jaar wat mee heb)

als ik je ouders was zou ik je sws niet meer vertrouwen met jongens, 7 maanden stiekem relatie zonder te vertellen, wees maar blij dat ik niet je moeder ben :")

Waar zegt ze dat dan? Serieuze vraag hoor, ik lees het nl. niet terug.

ander topic van haar

Ohja ik zie het ja. Tja… :cold_sweat:

Ik vind het wel echt vreemd dat je misselijk word omdat je moeder weet dat je een vriendje hebt. Je kunt het ook maar beter eerlijk vertellen, 7 maanden liegen/verborgen houden is heel veel en het wordt alleen maar lastiger.

Je moeder accepteert het. En wat is het ergste wat je vader kan doen? Wees er gewoon eerlijk over. Wie weet reageert je vader hetzelfde als je moeder. Ik zou er als ouder véél meer mee zitten als mijn kind tegen me zou liegen, dan dat ze iets deed wat ik liever niet zag gebeuren maar er wel eerlijk over is.

Aangezien je niet heel serieus bent over de relatie (http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/ik-wil-me-niet-binden-273979.0.html) zou ik er wel goed over nadenken, aangezien hij zo’n stuk ouder is en meer( aan de toekomst denkt. Je moet hem niet voorliegen door te doen alsof je de toekomst net zo ziet als hij.

-

-

-

-

-

-

-