-

-

ik snap zoooo goed wat je bedoeld, hele leuke jongen super lief maar halo 15 , geen idee of ik met deze gast 100 wil worden, wie weet wat er nog meer rond loopt,
tjaa kan voor hem heel pijnlijk zijn, geen idee hoe ik dit zou aanpakken, uitmaken wil je wss ook niet, maar anders is het miss een soort van aan het lijnjte houden

OMG sorry ik maak het er iig niet makkelijker op ik volg dit toppic wel

Zolang hij geen concrete plannen heeft zou je jezelf er niet door moeten laten afschrikken. Persoonlijk vind ik 21 nogal jong om er serieus over na te denken, al helemaal wanneer je vriendin ‘‘pas’’ 15 is. Hier hoor jij nog helemaal niet over na te denken.

Dit. En verder zou ik er met hem over praten.

Meid, je leeft in het nu. Grijp de kansen die je kunt grijpen. Het zijn maar plannen, het is niet alsof je er voor de rest van je leven aan vastzit :slightly_smiling_face: bevalt het je niet meer, dan maak je het uit. Gewoon zien waar het schip strandt en niet te veel over nadenken. Wel zou ik hem zeggen dat je ‘het allemaal nog maar moet zien gebeuren’, als in ‘ik vind mezelf nogal erg jong om zomaar te gaan samenwonen’.

Maak hem duidelijk dat jij nog niet klaar bent om plannen te maken voor de toekomst. Als hij een goede jongen is zal hij het begrijpen.