.

Een paar dagen terug was ik met een paar vriendinnen uitgegaan, en kwamen we dus een jonge tegen van school die ik best wel knap vond. Dus hij en zijn vrienden stonden een paar meter verderop, dus ik had oogcontact met m gemaakt en toen kwamen ze dus bij ons staan. Voorderest was er niks gebeurd ofzo gewoon een beetje gedanst, toen we weg gingen had ik dus gevraagd of die bij ons op school zat dus hij zei ja, n gaf me toen een high-5 en een knuffel. Hij was volgens mij wel beetje aangeschoten maar was wel grappig. Toen zag ik m nog op school en zei die hee, alleen ik weet nu dus ze naam via een vriendin. Dusja zou ik m toevoegen op facebook? En wat kan ik voor de rest doen om t te laten merken dat ik m wel leuk vind ookal ken ik m nauwelijks? We schelen btw 3 jaar :s

eeuhm ja, gewoon toevoegen op facebok en misschien tegen hem praten via facebook als hij dat nog niet doet… dan komt het vanzelf denk ik ?

Okee ja ik dacht misschien komt t een beetje raar over, want hij weet mijn naam geen eens en ik zijne wel :blush:

Ten eerste die 3 jaar zou in principe geen verschil mogen maken lijkt mij haha en ten tweede zou ik hem gewoon toevoegen op Facebook en dan knoop je daar een gesprekje aan lekker luchtig.

Ik voeg m wel gwn toe, alleen ik denk dat t beter is om eerst in t echt misschien een gesprek te beginnen. En ja waar zou ik t dan met m over kunnen hebben, als ik m tegenkom of op facebook?

Gewoon toevoegen. Dat hij hee tegen je zegt op school is al heel wat, hij herinnert je dus nog wel. Dan gewoon gesprekje beginnen. Vraag m bijvoorbeeld of hij aankomende zaterdag (of welke dag dan ook, de dag dat jij ook weer uitgaat) ook weer in de stad/die discotheek te vinden is

Ik heb m toegevoegd (nu hopen dat die accepteerd), ik ben 14 dus ik ga nog niet zo heel vaak uit dus ik weet niet of dat wel zo’n goed idee is om te vragen…

Ja ik zou voortaan geen afkortingen meer gebruiken hoor :hammer:

zal

–’’

Fatsoenlijk leren typen.

Jaa gewoon toevoegen, niks ergs aan toch ? Mischien raken jullie wel in gesprek en wordt het nog wat :slightly_smiling_face: succes xx

Bedankt iedereen voor de reacties!

Gewoon doen!