-

-

Gewoon doen waar jij zelf het beste bij voelt.

Bij ons doen ze het wel, maar je kan ook even bellen/whatsappen en zeggen van: het is een beetje kort dag maar als je zin hebt om langs te komen op mijn verjaardag ben je bij deze uitgenodigd. (Of zo iets)

Ik zou het laten :slightly_smiling_face:

Natuurlijk vinden ze dat niet raar!
Je zou het toch zelf ook leuk vinden om uitgenodigd te worden? (:
Als jij ze wilt uitnodigen zou ik ze gewoon bellen, het is ook een soort famillie, toch?

Idd, gewoon bellen! Van goh, ik vier as vrijdag mijn verjaardag, en als jullie zin en tijd hebben zijn jullie natuurlijk ook uitgenodigd!

-

áls ik het doe, zou een mailtje dan ook kunnen?

Word je bij hen ook uitgenodigd? Dan wel, anders weet ik het nog niet.
En een mailtje kan wel, maar ik zou zoals gezegd wordt gewoon even een belletje/sms/whatsapp doen.

-

Hoe vaak zie je ze?
Als je ze elke week ziet zou je het wel kunnen doen, anders zou ik het laten. Je nodigt je schoonouders toch al uit, prima toch?

Gewoon doen! Gezellig toch?
En gewoon een whapje lijkt mij het beste. Heb je ook het snelste antwoord haha.

Je kan ze toch gewoon uitnodigen als ze er niet op zitten te wachten dan hoor je het vanzelf ja heb je nee kun je krijgen. Want je geeft zelf al aan dat ze welkom zijn dus ik zou zeggen gewoon doen!

Ik zie ze op verjaardagen en ongeveer eens in de twee weken bij mijn schoonouders!

Ik zou het gewoon vragen hoor! Denk dat ze dat juist zullen waarderen… Misschien vinden ze het juist raar als je hen helemaal niet vraagt.

Gewoon uitnodigen! Als ze niet komen, zullen ze in ieder geval blij zijn dat je aan ze hebt gedacht.

Ik zou ze gewoon vragen. Ze hoeven toch ook niet meteen de hele bups mee te nemen? Of gewoon even een uurtje langskomen. Als je ze uitnodigt dan kunnen ze nog altijd beslissen of ze willen langskomen of niet. Anders is het misschien nog zo dat ze het je gaan verwijten of weet ik veel.

Ligt eraan vind ik: hoe vaak zie je ze en heb je een goede band? Toen ik nog bij mn ouders woonde, kwamen ook alleen zijn ouders op mn verjaardag, en alleen mijn ouders op zijn verjaardag

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb gevraagd of mijn vriend ze een smsje stuurt (heb hun nummers niet) met dat ik vrijdag mijn verjaardag vier en dat als ze zin en tijd hebben, ze van harte welkom zijn om een hapje te komen eten. (Ik heb mijn hele familie om 6uur uitgenodigd om mee te eten) Ben benieuwd…!