.

.

Wat stond er in het berichtje?

: Hee i[/i] ik had ff een vraagje, wanneer ga je weer opstap? t leek me wel leuk om je keer tegen te komen

Als hij het wel gezien heeft maar niet reageert denk ik niet dat hij interesse in je heeft, sorry.

Uhm je moet niet wanhopig overkomen dus niet hem gaan appen out of the blue. Als je wanhopig overkomt gaat die je nooit leuk vinden.

hij is dood.

Als hij niet reageert, valt er weinig te doen.

reageert
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar goed. Ik weet niet wat je in het andere berichtje hebt gezegd en hoe goed je hem irl kent, maar je kan denk ik wel gewoon een berichtje sturen van dat je het nummer van een vriendin hebt gekregen en zeggen wie je bent. En dan kijken wat hij zegt en of hij überhaupt wat zegt. Als hij niets zegt, zou ik hem echt met rust laten.

Maar komop, als je iets vraagt ben je op zn minst toch wel zo sociaal om ff te antwoorden…

Als ik opeens een random berichtje krijg van iemand met zo’n vraag, zou ik ook niet reageren. Ik zou ook een beetje flabbergasted zijn. Waarom begon je niet alleen met: Hee, alles goed?

Nouja het was niet uit het niets hoor, we hebben wel wat vaker gepraat via facebook en toen reageerde hij wel gewoon, toen hebben we ff een tijd niet gepraat, daarna opschool weer ff en toen had ik dus dat berichtje gestuurd :wink:

Wat is dit voor een domme reactie? Dat voegt helemaal niets toe.

haha geeft niet joh, ik vond er wel iets grappigs aan :wink:

Misschien als je hem tegenkomt even vragen of hij je berichtje heeft gelezen? En anders is hij waarschijnlijk niet op die manier in je geinteresseerd

Gelukkig kan TS de grap er ervan zien ::slightly_smiling_face:

Ot;
Gewoon afwachten en anders erbij laten.

ik zou niet alsnog een smsje / appje sturen.

Hij heeft het gelezen en er waarschijnlijk een rede voor waarom hij niet reageert. Kans dat je wanhopig overkomt als je ook nog smst. Sommige jongens hebben soort van vrijheid nodig houden niet van als meisjes te veel claimen. En omdat hij facebook al niet reageerde zal hij sms wss ook niet antwoorden denk ik dan!

nevermind mensen, al opgelost :wink:)

Hoeft niet. Ik klik Facebook berichtjes ook meestal weg zonder ze te lezen omdat ik ze dan later nog wel lees. En soms vergeet ik dat.

Hoe dan?