-

-,-

Uuuhh… Wow. Dat is behoorlijk rot, maar zelf doe je ook niet aardig.
Probeer wat onopvallender te zijn, dan trek je minder mensen aan die je ‘opeens’ gaan slaan.

Sorry hoor maar je maakt het er zelf naar. Wat verwacht je dan? Actie is reactie. Als jij haar uitscheldt kun je een reactie terug verwachten. Zij begint dan misschien wel, maar jij bent geen haar beter door er in mee te gaan.

Ik verwachte eigenlijk een heel ander verhaal lol.
Je kan idd verwachten dat ze zo doet als je haar uitscheld. Als je bedreigd wordt moet je gewoon naar je mentor gaan en naar de politie en der niet uitschelden voor varken of kamper of whatever want dan lok je het alleen maar uit.

de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet zullen we maar zeggen.

als jij niet normaal/aardig tegen anderen kunt doen moet je ook nirt verwachten dat ze dat wel tegen jou zijn

Dit zie ik trouwens ook niet als pesten, maar gewoon ruzie.

een ordinair dik mens
dikke hond!
varken
zo enorm vet
Nou ze voelde er niks van, vast door al dat vet.

Gatver, wat ben jij een slecht persoon.

Dit is idd niet pesten nee…
Snap ook niet dat je hier 3 maanden voor hebt thuis gezeten. Vergooi je je toekomst alleen maar mee…

Echt he, als ik zo lees wat jij allemaal over andere zegt zou ik je ook op je bek willen slaan.
Al helemaal als je me varken of iets zou noemen.
Als ze zoiets tegen jou zegt draai je je gewoon weg en NEGEER je het, ipv een tegen reactie geven waardoor je inderdaad op je bek geslagen word.

No offense, maar je zegt dat jij en je vriendin niet arrogant zijn, maar op mij kom je eigenlijk wel behoorlijk arrogant over.
Wat die mensen doen is niet normaal, maar wat jij doet is ook zeker niet normaal. Je kan mensen niet uitschelden voor hond of varken, dat doe je gewoon niet. En de manier waarop je deze mensen omschrijft is ook echt heel beledigend. Ik snap dat je boos op ze bent, maar ik vind dit echt niet normaal.
Probeer ze te negeren, ga niet op beledigingen van hun kant in, doe je eigen ding met je vriendin maar probeer tegelijkertijd wat ‘neutraler’ over te komen (ja hoe zeg je dat… In ieder geval niet zo agressief en arrogant).

En wat de rest al zei, dit noem ik geen pesten, dit is inderdaad gewoon ruzie. Probeer er boven te staan.

Ik heb maar 1 ding te zeggen: “Verander de wereld, begin bij jezelf”.

Ik vind jou echt een vervelend kind als ik dit zou lees. Misschien moet je eerst een je eigen attitude veranderen voordat je hele uitwijdingen gaat doen over het foute gedrag van anderen. Of zoek gewoon een andere school en maak een nieuwe start…

“En dit jaar kunnen de mensen hun handen niet eens thuis houden”

Het was slim als jij dat tenminste wel had gedaan.

Ik zou maar eens heel goed gaan nadenken over wat er is gebeurd, en inderdaad, zelf moet je ook iets aan je attitude doen. Zoals je zelf al zegt zien mensen je al als arrogant, denk daar maar eens over na. Je hebt ook iets van 6 keer in je verhaal verteld over ‘dat dikke vette varken’, dat had je ook anders kunnen zeggen…

Dit. behalve het niet-terugslaan. Want je kan natuurlijk niet zomaar in elkaar geslagen worden, let’s face it. Alles melden, aangifte doen, praten met je ouders. Niets uitlokken iig wat er toe kan leiden naar een gevecht :’)

Mischien wat pushups doen Haha oke sorry. Vind het heel vervelend voor je, succes.

Dit.

:slightly_smiling_face:? Moet ik jou echt advies geven omdat jij wordt gepest terwijl je andere ook pest?