…
Tja…gewoon een beetje flirten en kijken hoe hij reageert. Als je elkaar wat langer kent, kan je vragen of hij een keer samen met jou alleen iets leuks gaat doen.
Dat is het probleem ik zie hem denk ik nog maar 2 keer dus dat eerst vrienden/elkaar leren kennen lukt denk ik niet zo goed. Ik kan ook niet zo goed flirten.
Veel oogcontact maken, hem plagen. En gewaagde opmerkingen. En anders vraag je zijn nummer de laatste keer dat je hem ziet?
In ieder geval bedankt voor je advies. Weet nog steeds niet echt hoe ik het zal aanpakken, maar probeer je advies wel op te volgen. xx
Succes!
Vraag zijn nummer ja! Dan kunnen jullie in contact blijven en is het een stuk makkelijker om een keer met hem af te spreken. En zijn nummer vragen is helemaal niet raar als je hem voor het laatst ziet hoor x
Je kunt hem ook zoeken op Facebook. Facebook is een wondermiddel voor de liefde (maar kan ook een dooddoener zijn).
Mijn facebook doet het niet en hij heeft geen facebook volgens mij. in iedergeval allemaal bedankt dat jullie me willen helpen.
xx
Nog meer tips of wat dan ook zijn altijd welkom.