-

Nooit meegemaakt, maar ik zou me er persoonlijk niet te veel zorgen over maken. Het kan misschien wat awkward zijn in het begin, maar wie weet bloeit er nog wel wat moois uit :slightly_smiling_face:

Zelf nog nooit meegemaakt.
Als het op dat moment goed voelde en jullie vriendschap er niet slechter op wordt, dan zou ik me niet zo druk maken.

oef als ik dit zo lees ben ik maar wat blij dat ik gewoon geen vrienden heb.
dan kan mij dit soort dingen ook niet overkomen. :flushed:

Hilarisch dit.

Volg je hart en doe wat goed voelt.

Jullie zijn een bepaald soort grens over gegaan en nu moet je bedenken of je dit oké vind en dat het voor herhaling vatbaar is of juist niet.

Persoonlijk vind ik seks zonder liefde veel minder mooi en bijzonder dan met. Het gaat niet alleen om ‘de daad’.

zou jij meer met hem willen? ga er dan voor, en anders praat over wat er gebeurt is, dit kan heel awkward zijn maar dan komen jullie samen tot een conclusie, éénmalig of zit er meer in :slightly_smiling_face:

je zou ook over de drempel kunnen stappen en kunnen kijken wat jou gevoelens voor hem zijn en er achter proberen te komen wat hij voor jou voelt. Een relatie komt heel vaak voort uit goede vriendschappen, en misschien voelt dat nu raar aan, maar als jullie allebei de drempel over kunnen stappen, kan het zijn dat je toch heel veel voor elkaar voelt, terwijl je het nu wegcijfert omdat het je beste vriend is. Ikzelf heb dit ook meegemaakt. ik was al een tijdje goed bevriend met (nu mijn vriend), kwam vaak langst maar voelde nog niks voor elkaar, op een gegeven moment ging ik dat wel voelen, en heb ik dat hem verteld, het bleek wederzijds te zijn geworden en zijn nog steeds heel gelukkig met elkaar. Wij gingen er ook niet vanuit dat we ooit vriend en vriendin zouden worden. Maar inderdaad, kom er voor jezelf achter waarom dit tussen jullie gebeurd is, en of er toch wel meer gevoel bij zit dan alleen vrienden? :slightly_smiling_face:

Hahaha. ‘ik stond te dansen, toen zoende we, toen ging het snel en hebben we seks gehad’
Dat is snel ja. :’)

Ik kan je niet helpen, je moet doen waar jullie zin in hebben, daar kunnen wij geen tips bij geven.

heb ik ook welleens gehad toen ik dronken was. bij ons was het zo dat we het daarna een tijdje iets hadden maar het ging al snel uit en nu is onze vriendschap verpest. dus een tip:doe dat niet

Praat er met hem over. Heeft hij gevoelens of niet? Kijk dan of je misschien ook gevoelens hebt die verder gaan tot seksuele gevoelens.

ook meegemaakt !
niet zo ver als seks dan maar goed…
Het liep bij mij slecht af , ik ben echt verliefd op hem geworden.
En hij niet op mij maar de vriendschap is nog wel hetzelfde ,
ik heb er wel spijt van nu.

jij succes iniedergeval , hoop dat het bij jou beter af loopt !

http://www.fatwallet.com/static/attachments/251256_anchorman_well_that_escalated_quickly_966.jpg

Haha dankjewel,

We doen gewoon alsof het nooit gebeurd is en dat werkt prima :’)

Maar toch bedankt voor de reacties!

Ohmygod dit lijkt me echt awkard.

dit lijkt mij juist helemaal niet vreemd.
Ik kan me namelijk voorstellen dat als je beide geen spijt hebt (of een vriend of vriendin hebt en dus bent vreemdgegaan) en nogsteeds die seksuele aantrekkingskracht voelt dat t juist ontzettend leuk kan zijn?
Ik bedoel wat is er leuker dan zoveel aantrekkingskracht voor elkaar voelen als beste vrienden maar er verder niks mee willen(of misschien juist wel)
een beetje ouwehoeren samen en flirten met elkaar. zonder dat seks daarop volgt ofzo… (het is natuurlijk de keus aan jullie of er seks op volgt of niet…)
maar goed, ik zou dat vrij luchtig oppakken en gewoon in zn oor fluisteren dat ie sexy is ofzo…
hahah en daarna gewoon doen alsof er niks gebeurd is… en als hij met je flirt gewoon terug doen.

De beginpost is weg: slotje dus.