.

.

Je wilt afspreken met een jongen die je niet kent, een vriendin heeft, die je broer niet mag én hij zegt dat je het niemand mag vertellen? Dat kan niet goed zijn. Vooral omdat je het niemand mag vertellen.

Ja ok, hij heeft een vriendin maar zegt dat het uit is, dat ik hem niet ken vind ik eigenlijk niet heel erg… als mn broer er inderdaad maar niet achter komt…

Niet doen. Dit is dus vragen om problemen.

Het klinkt echt als 1 groot slecht idee.
Je wilt gaan afspreken met iemand die je

1. niet kent
  2. een vriendin heeft die ook nog eens de ex van je broer is
  3. die er blijkbaar erg veel waarde aan hecht om het stil te houden

hij heeft een vriendin.
en wil *lijkt het* met jou vreemdgaan
voel je je dan niet vét gebruikt?

maargoed. ik snap aan de andere kant ook wel dat je erg nieuwgierig bent.
DILEMMA DILEMMA DILEMMA!

Lekker logisch.

Meid, je laat die jongen vreemdgaan en je broer heeft een hekel aan hem. Wees niet een koppig kind om ook alleen maar op zijn uiterlijk af te stappen, misschien is zijn innerlijk wel belabberd. Pas als je het zeker weet dat het uit is (hallo, hij heeft geen vriendin als hij zegt dat het uit is. Waarom heeft hij dan wel een vriendin nu? Omdat het nog aan is.) en als je broer het niet erg vindt zou ik als ik jou was ervoor gaan.

Nog leuker; Hij stuurt jou, terwijl hij een vriendin heeft, een berichtje om af te spreken. Die jongen zoekt duidelijk gewoon een manier om vreemd te gaan. Wat als jij wat met hem krijgt, denk je dat hij dan opeens braaf is? Hij ziet je waarschijnlijk (hard genoeg) als een leuk speeltje momenteel. Als hij echt voor je ging wilde hij het niet stil houden en maakte hij het uit met zijn vriendin.

JA dat is ook zo… ik weet het niet!!! hij is ook zo knap {dan ben ik al gauw om maar omdat het in zo’n situatie is wilde ik eerst ff mening, bedankt inieder geval! }

Zijn innerlijk ís belabberd aangezien hij met andere meisjes afspreekt en dat stil wil houden omdat hij ook nog een vriendin heeft.

Ik vind dat jullie punten duidelijk zijn en ik snap ook wat jullie bedoelen!! maar ik val echt heel erg op dat soort jongens beetje bad boy weet je wel nou is dat waarschijnlijk ook niet heel erg maar omdat het zo dicht bij huis komt allemaal wilde ik ff weten wat jullie er van denken, dat is alles!! Thanksss

Volgens mij wil je alleen maar met hem afspreken omdat hij zo knap is. Ik zou het niet doen. Waarom zou je? hij heeft toch een vriendin.

Je moet het zelf weten, wij geven slechts advies.

Hoe zou jij het vinden als jouw leuke ‘bad boy’ dit zou doen bij een ander meisje? Je kan ook denken aan anderen, in plaats van je eigen drang doorzetten.

Omg, ik volg het niet helemaal. Maar jij mag toch met jongens afspreken, je broer heeft daar toch niets mee te maken?

ja daar moet je mn broer voor kennen…
hij laat dat echt niet toe… z’n ‘kleine’ zusje die afspreekt met
iemand waar hij ruzie mee heeft… dan wil ik liever niet weten wat
er gebeurd… ik ga het ook maar niet doen er komen alleen nog meer problemen van…

Hoezo heeft je broer eigenlijk ruzie met hem? mss dat dat wel belangrijk is.

dat weet ik niet waarom dat zo is…

Wat nou dilemma. Niks dilemma.
Hij heeft een vriendin. Einde verhaal.
“Hij zegt dat het uit is”. Ja, zo ken ik er nog wel een paar.
Beter doe je het niet. Er komt alleen maar ellende van.

Je weet dat er problemen van komen, dus eigenlijk hoef je er dus niet over na te denken?
Gewoon niet doen.

Het bezorgt te veel shit, dus ik zou het niet doen. En als je dan wat met hem krijgt heb je grote kans dat hij weer vreemd gaat…