.

.

Mijn vriend en ik spelen wel eens een seksspelletje zoals karmapoker en dat soort dingen. Op een nieuwe plek seks hebben wil ook nog wel eens werken! :slightly_smiling_face:

Geef een lapdance en vervolgens striptease

Probeer seks onder de douche

Massage geven

Als je van SM houdt kan je een zweepje/handboeien enz proberen

Rollenspellen zijn leuk! Hoeft niet eens zo ingewikkeld te zijn. Gisteravond deden mijn vriend en ik dat we elkaar plotseling voor het eerst ontmoetten in mijn kamer. Sloeg nergens op maar het was hilarisch en de seks was geweldig!

bij ons is het inderdaad ook niet echt top. als we bij elkaar slapen, weet ik precies wanneer het gaat gebeuren en zo geweldig is het niet ;p ik ga dit even volgen!

Flauw zijn door ondanks je wel wilt halvewege opeens te stoppen. Dit bouwt een soort spanning waardoor hij je meer en meer wilt. Dus dan gaat hij beter zijn best doen :stuck_out_tongue:

oke ik had dit ook,
als we beneden zaten ( met of zonder zijn ouders) ging ik altijd heel stiekem met m’n hand over z’n broek wrijven. Vanzelf ging hij ook dingen doen en na een tijdje fluistert hij in m’n oor “ga je mee naar boven?” Eenmaal boven een beetje staan knuffelen en ondertussen elkaars kleding uittrekken… bij mij was de seks ineens een stuk beter (:

Dan zou ik het niet op dubstep muziek doen

Ik zou gewoon experimenteren met standjes en speeltjes. Ook kan een massage het al een stuk leuker maken.

Upje :slightly_smiling_face: