.

.

What an ASS. :rage:

• die jongen die je sneu noemde.

Verder heb ik er niks aan toe te voegen wat hierboven gezegd is.

mijn vriendin stuurde me net een whappje met de tekst dat ze wat over die opmerking van haar vriend had gezegd, en dat hij had beloofd dat hij dat soort opmerkingen niet meer op zou maken naar mijn kant. daar was ik dan wel weer blij om. ik heb mn nieuwe vriend niet verteld over die ervaring, ik zal het er deze week met hem over hebben! hopelijk geeft dat me een beter gevoel!

-

hij is ook een beetje een aparte jongen… niet helemaal mijn type haha maar als mijn vriendin gelukkig met hem is ben ik wel blij :slightly_smiling_face:

maar praten is niet mijn sterkste kant, en al helemaal niet op dit gebied, door die nare ervaring durf ik er niet meer goed over te praten en hou ik het maar voor me… eigenlijk best stom en dat terwijl ik het zelf door heb dat ik er beter over kan praten!!

ik heb woensdag met mijn vriend afgesproken, nu maar kijken wat hij er van gaat vinden…

ja met je vriend praten want dan zou hij jou waarschijnlijk ook beter begrijpen!

zo niet, dan is hij jou niet waard. maar dit verwacht ik niet, want als je een verhaal van iemand hoort waar je van houd, dan doe je alles voor diegene, en in zijn geval; wachten totdat jij aangeeft wanneer je er klaar voor bent.

jeetje wat een lullige jongen! hij heeft helemaal geen recht om uit te maken of jij al ontmaagd bent of niet, en al helemaal niet om jou sneu te noemen.
niks van aantrekken.
ik snap helemaal dat je bang bent om verder te gaan dan alleen handwerk, ik loop zelf ook al een heel tijdje met dit probleem rond.
ik denk dat je er nog niet helemaal klaar voor bent met je nieuwe vriend, misschien moet je nog iets vertrouwder samen worden?

Heb je er al over gepraat met je vriend?

Ben benieuwd wat hij zei! Hij begrijpt het wel, dat weet ik zeker! En wil hij niet op je wachten, dan is hij het gewoon niet waard.

Ik heb zelf ook een nare ervaring op seks gebied gehad (ik ben aangerand geweest). Dit heb tegen mijn vriend verteld en hij begreep dit heel goed. Het was echt heel erg moeilijk dit met hem te delen maar nu ben ik er alleen maar heel erg blij mee!

ik heb mijn vriend alles eerlijk vertelt! dat ging beter als verwacht! ik ging echt met buikpijn naar hem toe en had er helemaal geen zin in! maar nadat ik alles vertelt heb voel ik me stukken lichter! met onze relatie gaat het nu gelukkig ook beter als ooit :slightly_smiling_face:

2 maanden…pff…vind ik wel wat vroeg om dan al seks te hebben!

Fijn dat je het hem hebt durven vertellen!

Ligt er toch aan per persoon? Ik was ook altijd van mening dat je nooit te snel seks moet hebben en blabla, maar zodra ik mijn vriend ontmoette merkten we beiden dat we allebei al snel meer wilden, ook al waren we allebei nog maagd. Op een gegeven moment gaat het zoenen en handwerk alleen ook een soort van vervelen en wil je gewoon meer, en dan duren 2 maanden best lang…

En ontzettend fijn dat je vriendje zo begripvol is! Blij om te horen :slightly_smiling_face: