-

-

Wat ik jammer vind is dat je je foto’s zwartwit maakt terwijl het bijvoorbeeld bij foto 3 helemaal niet past. Als je zwartwit maakt is het ook mooi om er meer contrast in te brengen en het wat te verzachten. Bij foto 2 vind ik de compositie vrij irritant, de aandacht verzwakt erdoor en de uitsnede vind ik wat krapjes bij het model, ook de keuze van zwartwit vind ik niet passen bij de foto. Foto 4 vind ik meer een kiekje, er zit geen scherptediepte in, geen onderwerp, geen punt waar je ogen naar toegaan. Foto 1 vind ik de arm wat ongemakkelijk liggen en van onderen foto’s maken loopt niet altijd goed.

In je vorige topic vond ik je foto’s een stuk beter dan deze moet ik eerlijk zeggen. Maar - oefening baart kunst en je kunt het wel :slightly_smiling_face:

-

Heel erg bedankt voor alle tips!

Ik vind foto 1 heel mooi. Ik vind juist dat haar arm heel mooi op de foto staat!
Mooi model ook!

Dankje lieve milou :heart:

Vind die foto op het strand in kleur op je facebook al meteen een stuk beter, net als die shoot van dat meisje met die knuffel: die vind ik belachelijk mooi :grinning:

Ik heb ook even jouw Facebook bekeken. Ik vind dat je de shoots mooi uitwerkt; mooie modellen & visagie. Maar ik vind dat er best vaak iets mist in compositie of in techniek. Overbelicht gezicht, niet helemaal scherp, focus beetje off. Terwijl er ook shots bij zitten die technisch echt super zijn. Met welke instellingen fotografeer je meestal?

Nog een puntje. Probeer eens iets meer out of the box te denken! Er is duidelijk te zien dat je er oog voor hebt. Ik zou graag iets ‘orginelers’ zien van je. Iets meer jou.

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Ja, die foto op 't strand met kleur is inderdaad heel mooi! :slightly_smiling_face:

@Earthquake en @milou Dankje voor de complimenten
@Diaphanous bedankt ga ik zeker proberen een keer een hele andere twist eraan en wie weet wat er ontstaat.

-

Jammer van de afsnijding van de tweede plus haar voorhoofd en nog wat onderdelen zijn overbelicht. Vind zwartwit weer jammer, misschien kun je het meer op zo’n manier zwartiwit maken;

http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2012/153/5/8/elloise_fashion_action_by_emilysoto-d521kuy.jpg

(dus grijzer en zachter?) Ik denk dat dat beter bij je foto’s past.

@Earthquake, dankje voor de tip.

Ik vind nummer 5 echt zo een geweldige foto! De pose en haar haar wauw

@OwlyMondays thanks :heart:

Wauw, hele mooie foto’s!

@Daphne Dankjewel :heart:

Ik vind nummer 7 mooi!

oooeh milou, dat eeerste meisje is ZO ZO mooi! (:

hopelijk kunnen wij ook nog eeens afspreken haha!