:(

Hey guys ,
Ik had 3weken lang een vriendje.
En hij was best wel lief maar hij was wel een stukje ouder.
Hij had me kwaad gemaakt en ik was er een lange tijd kwaad voor en hij wou het terug goed maken en ik deed er een paar dagen stom over.
Gisteren was ik gewoon zo kwaad en ik zeg tegen hem : maak het maar gedaan als je wilt & hij zegt erop : oke tis gedaan… en nu negeert hij me , ik heb al meer dan 10 keer gebeld , smsjes gestuurd & berichtjes gestuurd op facebook. Nu heb ik zo het gevoel dat ik hem niet kwijt wil ,maar het is wel vooral mijn fout :frowning_face:
ik hou nog steeds van hem… heeft er iemand tips voor mij ?

Ik denk dat je juist nu niks meer van je moet laten horen. Maar werd hij boos op jou omdat je boos werd omdat hij seks wilt? Dat is wel een vreemde reden om boos op jou te worden.

dubbel

'wou wel seks met me enzo…'Was je hierom boos op hem? Zo nee wat heeft het ermee te maken ?:slightly_smiling_face:

Zijn jullie boos op elkaar omdat jij geen seks wil en hij wel of begrijp ik het nu verkeerd? Ik zou in ieder geval stoppen met contact opnemen, want het is heel wanhopig om achter hem aan te blijven zitten. Blijft hij negeren… is hij het dan wel waard?

oei nee wacht ik heb het verkeerd geformuleerd …

Je had drie weken met hem en hield al van hem? Oke…
Ik zou hem gewoon met rust laten of face-to-face contact zoeken. Wat je nu doet werkt in ieder geval alleen maar averechts.

Het is niet omdat ik 3weken samen met hem ben dat ik nog maar 3 weken van hem hou…

Hiervan leren en nooit meer zoon stomme fout maken. je moet leren vergeven en vergeten.
3 weken is erg vroeg om dat soort dingen te doen, dan is de relatie nog niet stevig genoeg.