-

Bedankt voor de tips. Ik heb dit verhaal eigenlijk een beetje out of the blue geschreven. Ik zie nu zelf ook dat er een heleboel aan te verbeteren valt. Misschien kom ik ooit nog eens terug met een betere versie hiervan. Er mag een slotje op dit topic.

Klinkt best standaard en voorspelbaar, vind ik niet zo leuk. Maar misschien is het dat niet ;p. Wel goed geschreven (:

Mee eens, sorry.

Standaard en voorspelbaar is niet per direct een aanwijzing dat het verhaal slechts of zelfs maar saai is, er zijn bestsellers die ook standaard en voorspelbaar zijn. Misschien dat ze wat heeft aan opbouwende kritiek dan kan ze er nog wat mee.

Ik vind het een beetje vervelend omdat de hele tekst een beetje een opsomming van feiten lijkt. Hij is dit, ik doe dat, hij doet dat, we gaan zus, dan gebeurt het zo… etc.

Ook is het een behoorlijk verwarrend lezen dat er steeds heel snel wordt gesprongen in de tijd zonder dat je nog echt een beeld hebt waar de verhaallijn heen gaat.

Ik werd ‘getrokken’ door je forumnaam haha. Ik erger me aan de korte zinnen, ik vind niet dat dat ten goede komt aan het verhaal.

True, mijn opbouwende kritiek is dan dat je beter misschien eerst wat spanning op kan bouwen, om zo een echt verhaal tot stand te brengen dat je graag wil blijven lezen. :slightly_smiling_face: