-

Ik kan je niet helpen, sorry ; )
Dus een upje!

Dankje :wink:

Ik wil je wel helpen hoor, stuur me maar een note.

ik kan je niet helpen sorry
maar veel succes met je PWS!

Dankjewel!

Ik weet niet echt of het plastische chirurgie is die je zoekt, maar ik ben voor mijn bindweefsel wonden wel bij een plastisch chirurg geweest (om ze weg te laten halen). Als je er iets mee kan mag je het zeggen!

hmm ik heb wel een paar plekjes laten weg halen door een dermatoloog, maar ik weet niet of je dat bedoelt, ik denk het niet haha

Ik ben 2x geopereerd aan mijn vingers door een plastisch chirurg dus je kan mij altijd een note sturen voor hulp.

Ik denk dat je beter naar een speciaal forum voor plastisch chirurgie kunt gaan om daar te kijken. Ik denk dat je daar meer reacties krijgt. Hier zijn de meesten te jong.

Ik denk dat je cosmetische chirurgie bedoelt in plaats van plastische chirurgie. Is nogal wat anders :wink: En voor een profielwerkstuk is het wel handig om de juiste term te gebruiken.

Ik bedoel ook cosmetische chirurgie, maar ook reconstructieve chirurgie. Dus ook als je iets hebt laten doen door een ongeluk, ziekte etc. :wink:

Ik heb cosmetische en reconstructieve chirurgie gedaan.
Mijn oren zijn rechtgezet en mijn vinger is geopereerd omdat ik een zenuw had doorgesneden en die is toen gemaakt. Je mag me noten :slightly_smiling_face:

Ik heb een moedervlek laten weg halen, is gedaan door een plastisch chirurg. Je mag me best noten als je er wat aan hebt!

Kan dit topic gesloten worden worden door een moderator? Bedankt!

Slotje op verzoek van TS.